Πολιτική

Στρατηγική Συνεργασία Tasty – PepsiCo και Ferrero Greece


 Tην έναρξη της στρατηγικής συνεργασίας τους στη διανομή προϊόντων στην ελληνική αγορά ανακοίνωσαν η Tasty-PepsiCo και η Ferrero Greece, ξεκινώντας την 1η Σεπτεμβρίου. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας η PepsiCo θα διανέμει αποκλειστικά το σύνολο των προϊόντων της Ferrero Greece σε όλη τη παραδοσιακή αγορά,  που περιλαμβάνει περίπτερα, mini markets, φούρνους και τερματικούς σταθμούς ΜΜΜ. Ειδικότερα, θα διατίθενται τα ακόλουθα προϊόντα: 

o Kinder Bueno

o Kinder Bueno White

o Kinder Έκπληξη

o Kinder Joy

o Kinder Chocolate

o Kinder Delice

o Nutella

o Nutella & Go

o Tic Tac

o Ferrero Rocher

o Duplo

o Tronky

Mε τη συνεργασία τους οι δύο εταιρείες επιδιώκουν να ενισχύσουν στρατηγικά την παρουσία τους στην Ελληνική αγορά μέσα από ένα ευρύ όσο και αποτελεσματικό δίκτυο διανομής. Στόχος τους είναι να διευκολύνουν την πρόσβαση των καταναλωτών σε ποιοτικά προϊόντα, σε όλη τη χώρα. 

Η Tasty – PepsiCo και η Ferrero Greece πιστεύουν ότι η σύμπραξή τους, πέρα από τη μεγέθυνση της εμπορικής παρουσίας, αναδεικνύει την ξεκάθαρη θέλησή τους να επιδιώξουν ακόμα μεγαλύτερη διεύρυνση της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας στην παραδοσιακή αγορά τα επόμενα χρόνια. 

Ο Mάριος Κωνσταντίνου,  Εμπορικός Διευθυντής Ελλάδας και Γενικός Διευθυντής Κύπρου της Tasty – PepsiCo δήλωσε: «Στόχος μας είναι να προσφέρουμε το καλύτερο στην αγορά, ενώ επιδιώκουμε διαρκή και βιώσιμη ανάπτυξη. Η συνεργασία μας με τη Ferrero Greece προσφέρει νέες ευκαιρίες για όλους μας στην αγορά και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι για την αρχή αυτής της συνεργασίας καθώς θα έχουμε την ευκαιρία να αναπτύξουμε τα ποιοτικά και αγαπημένα brands της Ferrero στην παραδοσιακή αγορά».

Ο Country Manager της Ferrero για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, κος Jerome Gregoire, τόνισε  «Η υψηλή τεχνογνωσία της Tasty – PepsiCo  στο κανάλι της παραδοσιακής αγοράς σε συνδυασμό με τα άκρως επιτυχημένα brands της εταιρίας Ferrero εξασφαλίζουν αναμφισβήτητα μία ανοδική πορεία εξέλιξης και ανάπτυξης. Στο πλαίσιο των δύσκολων συνθηκών που κυριαρχούν τα τελευταία χρόνια στην Ελληνική αγορά, τέτοιες ελπιδοφόρες συνεργασίες αποτελούν φωτεινό παράθυρο για το μέλλον»

Οι δύο εταιρείες επισημαίνουν ιδιαίτερα τα σημαντικά οφέλη που θα προκύψουν από τη δυναμική συνεργασία τους:

o Αύξηση των θέσεων εργασίας

o Σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές

o Ανάπτυξη τεχνογνωσίας στη διευρυμένη κατηγορία των μακροσνάκς

Σχετικά με τη Ferrero

Η εταιρεία Ferrero γεννήθηκε στην Άλμπα, στο Πιεμόντε της Ιταλίας στα μέσα της δεκαετίας του 1940,  όταν οι γονείς του Michele Ferrero, Piera και Pietro, μετέτρεψαν ένα ζαχαροπλαστείο σε εργοστάσιο. Ο Michele Ferrero έγινε ο πρώτος ιταλός βιομήχανος της μεταπολεμικής περιόδου που άνοιξε εγκαταστάσεις και λειτουργικές έδρες στο εξωτερικό, κάνοντας την εταιρεία ένα διεθνή όμιλο. Με θέληση δημιουργίας μοναδικών νέων προϊόντων και με πρωτοποριακές ιδέες, έφερε επανάσταση στις διατροφικές συνήθειες εκατομμυρίων καταναλωτών. Χάρη στην συνεχή και δυναμική εργασία του Michele Ferrero και της οικογένειάς του, η μικρή επιχείρηση εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους διεθνείς Ομίλους παγκοσμίως, που με σεβασμό και εκτίμηση στον πελάτη, προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας. Σήμερα ο Όμιλος διαχειρίζεται από τον γιο του Michele Ferrero, Giovanni Ferrero, συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της εταιρίας Ferrero. Ο Όμιλος διαθέτει συνολικά 21 εργοστάσια ενώ απασχολεί περισσότερους από 27.000  υπαλλήλους, με προϊόντα όπως Ferrero Rocher, Nutella, Kinder Chocolate, Kinder Έκπληξη και Kinder Bueno, τα οποία είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 160 χώρες. 

Στην Ελλάδα, η Ferrero δραστηριοποιείται από το 1994 με έδρα πλέον το Μαρούσι, με δυναμική παρουσία στην εγχώρια αγορά της σοκολάτας. Πιστή στη φιλοσοφία «Εργασία, Δημιουργία, Προσφορά», η εταιρεία Ferrero στοχεύει να προσφέρει το καλύτερο τελικό προϊόν στον καταναλωτή, φτιαγμένο προσεκτικά από επιλεγμένες πρώτες ύλες, ενώ η καινοτομία είναι έντονη στα προϊόντα της αφού πολλά αποτελούν πλέον αυθεντικά «σύμβολα». Στην Ελλάδα η Ferrero διαθέτει τα προϊόντα  Ferrero Rocher, Nutella, Kinder Chocolate, Kinder Έκπληξη, Kinder Joy, Kinder Delice, Kinder Happy Hippo, Kinder Bueno, τα προϊόντα ψυγείου Kinder γαλακτοφέτα, Kinder Maxi King, Kinder Pingui και τα καραμελάκια Tic Tac. 

Σχετικά με την PepsiCo

Οι καταναλωτές απολαμβάνουν τα προϊόντα της PepsiCo 1 δισεκατομμύριο φορές την ημέρα σε περισσότερες από 200 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο κύκλος εργασιών της PepsiCo το 2015 ξεπέρασε τα $63δις και προήλθε κυρίως από τα προϊόντα Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker και Tropicana. Η γκάμα των προϊόντων της PepsiCo περιλαμβάνει πολλά απολαυστικά τρόφιμα και ποτά, εκ των οποίων οι 22 μάρκες φέρνουν η καθεμία περισσότερο από $1εκ. τζίρο σε πωλήσεις. 

Το όραμα της PepsiCo «Απόδοση με Σκοπό» είναι ο στόχος της εταιρείας για άριστα οικονομικά αποτελέσματα ενώ δημιουργείται βιώσιμη ανάπτυξη και αξία στους μετόχους. Στην πράξη, Απόδοση με Σκοπό σημαίνει να προσφέρουμε μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, να βρίσκουμε καινοτόμους τρόπους να ελαχιστοποιούμε τις επιπτώσεις μας στο περιβάλλον και να μειώνουμε τα κόστη μας, να διασφαλίζουμε ένα ασφαλές και φιλόξενο σε όλους περιβάλλον εργασίας σε όλο τον κόσμο, να σεβόμαστε, να υποστηρίζουμε και να επενδύουμε στις τοπικές κοινωνίες όπου δραστηριοποιούμαστε. 

Κορυφαία διάκριση στον τομέα του Ανθρώπινου Δυναμικού απέσπασε η PepsiCo Ελλάδας, λαμβάνοντας τον τίτλο «Top Employer Greece 2016» και «Top Employer Europe 2016» από το Top Employers Institute συμβάλλοντας στην επιτυχία της PepsiCo Ευρώπης η οποία κατέλαβε την 4η θέση σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για οκτώ συνεχόμενες χρονιές, η PepsiCo - Tasty Foods διακρίθηκε στο θεσμό των «Best Workplaces», ξεχωρίζοντας για τις βέλτιστες πολιτικές και διαδικασίες, τις αξίες και το ανθρωποκεντρικό περιβάλλον εργασίας της.