Νέο Επιχειρείν

Στο πρώτο Logistics Tech Accelerator για startups έγινε αποδεκτή η Eurosender


Aποδεκτή στο πρώτο Logistics Tech Accelerator για startups έγινε η Eurosender έχοντας έτσι την ευκαιρία να συνεργαστεί με τη RocketSpace και το ιδρυτικό της μέλος, Kaleido, καθώς και με τις Lufthansa Cargo και Ingram Micro, με στόχο την διαμόρφωση της επόμενης ημέρας στον κλάδο των logistics. Το Logistics Tech Accelerator χρησιμοποιεί ένα καινοτόμο και ανοιχτό μοντέλο λειτουργίας, με το οποίο αντλεί τεχνογνωσία και εμπειρία από τα εταιρικά του μέλη, τις  startups καθώς και ειδικούς του κλάδου. 

Η επιλογή της Eurosender έγινε μέσα από μία πληθώρα αιτήσεων από startups με αντικείμενο μεταξύ άλλων λύσεις για smart warehouse, smart transport και smart commerce/trade.  Μεταξύ των πλεονεκτημάτων της επιλογής της, αποτελεί και η προβολή και έκθεση που θα λάβει η Eurosender με τη συμμετοχή της, αλλά και η δυνατότητα συνεργασίας της με μεγάλες εταιρείες.  Αυτό το μη παραδοσιακό μοντέλο accelerator, περιλαμβάνει την πιλοτική δοκιμή προϊόντων και είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να δίνει ώθηση σε ιδέες, να μεταμορφωθούν σε εμπορικά βιώσιμα προϊόντα. 

«Η Eurosender έγινε αποδεκτή στο RocketSpace τη σωστή στιγμή, σε ό,τι αφορά την πορεία ανάπτυξης της εταιρείας. Είμαστε σε μία διαδικασία επέκτασης των υπηρεσιών μας σε πολλές αγορές, προσφέροντας φθηνότερες λύσεις ταχυμεταφορών, ενώ ταυτόχρονα προσπαθούμε να απλοποιήσουμε τις απαιτούμενες διαδικασίες και να προτείνουμε καινοτόμες λύσεις για τον κλάδο. Μέσω της RocketSpace πιστεύουμε ότι μπορούμε να δώσουμε δυναμική ώθηση στη Eurosender, συνομιλώντας με πολύ σημαντικά στελέχη του κλάδου μας», είπε ο Tim Potočnik, CEO και co-founder της Eurosender.

«Η επόμενη γενιά των startups στον κλάδο των logistics παρέχουν επαναστατικές λύσεις για το πώς μετακινούνται αγαθά ανά τον κόσμο, με βάση τις ανάγκες και το lifestyle των καταναλωτών», είπε ο Duncan Logan, Founder και CEO της RocketSpace. «Με χαρά υποδεχόμαστε τη Eurosender στο Logistics Tech Accelerator και ανυπομονούμε να δούμε όλη την ομάδα να επωφελείται από την ποικιλομορφία των μελών της και των ιδεών που ανταλλάσσονται, ώστε στο τέλος το όραμά τους να γίνει ένα πραγματικό προϊόν, έτοιμο να βγει στην αγορά».

Η Eurosender θα συμμετέχει μαζί με τις άλλες startups οι οποίες επιλέχθηκαν σε ένα πρόγραμμα πέντε εβδομάδων, με ύλη που θα αφορά θεματικές όπως fundraising, marketing, πωλήσεις και ανάπτυξη προϊόντων. Το πρόγραμμα ξεκινά τον Ιούνιο και ολοκληρώνεται με ένα demo στο κοινό τον Σεπτέμβριο, όπου η ομάδα θα αποκαλύψει στο κοινό μία λύση, έτοιμη να βγει στην αγορά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των μελών και «αποφοίτων» της RocketSpace είναι οι: Uber, Spotify, Supercell, Influitive, Practice Fusion, Weebly, Geli, Accenture, Schneider Electric, Converse, British Airways, Goodyear, Tata Communications, Royal Bank of Scotland, Pfizer, Samsung, και AT&T.