Ενέργεια

Στην ηλεκτρική ενέργεια και η ΕΠΑ Αττικής, νέες συνεργασίες και cross selling


Με ένα φιλόδοξο πλάνο ξεκινά η νέα χρονιά για το Φυσικό Αέριο Αττικής το οποίο ανακοίνωσε την είσοδο του στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας. Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία, η ΕΠΑ Αττικής έχει σήμερα 350.000 οικιακούς πελάτες, 6.500 επιχειρήσεις και 200 βιομηχανίες. Αιχμή του δόρατος, μεταξύ άλλων, αναμένεται αποτελέσουν τα συνδυαστικά πακέτα (αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα) ενώ εφαλτήριο προς αυτήν την κατεύθυνση θα αποτελέσουν οι στρατηγικές συνεργασίες που σύναψε.

Βάσει του σχεδιασμού, σε πρώτη φάση, οι πελάτες που θα επιλέξουν τη συνδυαστική προσφορά ρεύματος και αερίου, θα λαμβάνουν δύο ξεχωριστούς λογαριασμούς στον ίδιο φάκελο, ενώ στη συνέχεια ο λογαριασμός θα ενοποιηθεί.

Ουσιαστικά, το «άνοιγμα» στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και η επέκταση σε όλη τη χώρα, γίνεται ενόψει της απελευθέρωσης της αγοράς φυσικού αερίου με το νέο έτος από την οποία και οι οικιακοί καταναλωτές αερίου αποκτούν τη δυνατότητα επιλογής προμηθευτή. Ήδη και άλλες εταιρείες έχουν ανακοινώσει ή σχεδιάζουν την παροχή συνδυασμού ενεργειακών προϊόντων μέσα στο 2018.

Με 4 νέους συνεργάτες

Αρχικά, σημαντικές προοπτικές δημιουργούνται από αρχές Ιανουαρίου του νέου έτους καθώς η εταιρεία ξεκινά συνεργασία με την Vodafone για διάθεση πακέτων αερίων στα συνολικά 360 κατάστηματα του ομίλου.

Παράλληλα, το Φυσικό Αερίο Αττικής εντάσσεται στο δίκτυο των συνεργατών του γνωστού προγράμματος bonus, της Alpha Bank. Στο γνωστό πρόγραμμα επιβράβευσης συμμετέχουν πάνω από 4000 καταστήματα και έχουν εκδοθεί πάνω από 2 εκ. κάρτες. 

Τέλος, δυο συνεργασίες με ασφαλιστικές εταιρείες έρχονται να προστεθούν στην "φαρέτρα" της 160χρονης εταιρείας στο χώρο της Ενέργειας. Μέσω της Europ Assistance, στους πελάτες της θα παρέχεται κάλυψη για βλάβες ζημιών (κατοικία και επιχείρηση) όπως και επείγουσα τεχνική βοήθεια (υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, θραύσεις κρυστάλλων, ζημίες σε λεβητοστάσιο κλπ)

Επίσης, η ΕΠΑ Αττικής θα συνεργαστεί με την Interamerican στο πρόγραμμα "Ασφάλισης Περιεχομένου Σπιτιού" το οποίο προσφέρει κάλυψη μέχρι 3.000 ετησίως για συσκευές, έπιπλα και άλλα αντικείμενα, από φωτιά, νερό ή κλοπή.

Ειδικότερα, ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, κ. Γιάννης Μητρόπουλος, παρουσίασε την αναμορφωμένη στρατηγική για το Φυσικό Αέριο Αττικής που κινείται γύρω από 6 άξονες: Συνδυαστικά πακέτα ενέργειας, Γεωγραφική επέκταση, Συνεργασίες, Εξωστρέφεια & επενδύσεις, Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, Κοινωνική δέσμευση & υπευθυνότητα

Σε δηλώσεις του, επεσήμανε, μεταξύ άλλων: «Ως Φυσικό Αέριο Αττικής έχουμε διαγράψει μια μακρά και συνεπή πορεία στον χρόνο και έχοντας πλέον συμπληρώσει 160 χρόνια παρουσίας στον χώρο της ενέργειας, είμαστε σε θέση να εισέλθουμε στο αύριο με βασική παρακαταθήκη μας το μοναδικό κύρος και την αξιοπιστία που μας διακρίνει. 

Πιστεύουμε πραγματικά ότι οι καταναλωτές στην Ελλάδα αξίζουν να έχουν επιλογές και να λαμβάνουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Μέσα από όσα σχεδιάζουμε και παρουσιάσαμε σήμερα, δίνουμε στην ουσία τη δυνατότητα στους πελάτες μας να απολαύσουν υπηρεσίες και προϊόντα που ήταν μέχρι τώρα διαθέσιμα μόνο σε ώριμες αγορές, όπως αυτές της Δυτικής Ευρώπης. Και αυτό είναι μια πραγματική και ουσιαστική καινοτομία».