Στην αστική κυκλοφορία εισέρχονται εν ευθέτω χρόνω τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, όπως είχε γράψει πρώτο το Sofokleousin.gr από την έκθεση Transport & Logistics 2015 το περασμένο Μάιο στο Μόναχο. Η κυκλοφορία των αυτοκινήμενων οχημάτων αλλάζει τα δεδομένα στο αστικό ιστό, στις μεταφορές, τα logistics και στο τρόπο ασφάλισης αφού μεταφέρονται οι ευθύνες από τον οδηγό στον κατασκευαστή του λογισμικού. Στην Ελλάδα η πόλη των Τρικάλων είναι η πόλη που έθεσε σε πιλοτική εφαρμογή το ευρωπαϊκό έργο CityMobil2 σε συνθήκες κανονικής κυκλοφορίας, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάζονται αύριο σε συνέντευξη τύπου. Στο έργο συνέδραμε χορηγικά η Interamerican παρέχοντας ασφαλσιτική κάλυψη.
Σχετικά δημοσιεύματα του Sofokleousin.gr
Το λεωφορείο χωρίς οδηγό ασφαλίζει η Interamerican
Προσεχώς αλλαγές στο πλαίσιο ασφαλισης αυτοκινήτου
Σημαντικά στοιχεία της εμπειρίας από την πιλοτική εφαρμογή στα Τρίκαλα του ευρωπαϊκού έργου CityMobil2 παρουσιάζονται σε συνέντευξη Τύπου, που οργανώνεται τη Δευτέρα 15 Μαρτίου στο αμφιθέατρο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Το έργο, που ολοκληρώθηκε στις 29 Φεβρουαρίου, αφορά στη δοκιμασία της λειτουργικής ένταξης "έξυπνων" οχημάτων που κινούνται αυτόνομα -χωρίς οδηγό- στην αστική κυκλοφορία, υπό πραγματικές συνθήκες.
Η διάρκεια του προγράμματος ήταν εξαμηνιαία και τα Τρίκαλα επελέγησαν ως μια από τις ευρωπαϊκές πόλεις στις οποίες αναπτύχθηκε ή πρόκειται να αναπτυχθεί εκ περιτροπής η εφαρμογή: εκτός της Ελλάδος, στο Βέλγιο (Βρυξέλλες), την Ιταλία (Μιλάνο, Οριστάνο, Καλαβρία), την Ισπανία (Σαν Σεμπαστιάν, Λεόν), τη Φινλανδία (Βάνταα), τη Γαλλία (Αντίμπ, Λα Ροσέλ) και την Ελβετία (Λωζάνη, πειραματικό κέντρο CERN). Εταίροι του προγράμματος για το έργο στα Τρίκαλα είναι η Αναπτυξιακή ΑΕ ΟΤΑ του Δήμου Τρικκαίων (e-trikala) και το Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών (ΕΠΙΣΕΥ).
Από την ελληνική ασφαλιστική αγορά, το πιλοτικό έργο στην πόλη της Θεσσαλίας συνέδραμε χορηγικά η Anytime της INTERAMERICAN, παρέχοντας την ασφαλιστική κάλυψη. Η διερεύνηση των νέων συνθηκών που διαμορφώνει η σύγχρονη τεχνολογία στα οχήματα και την οδική κυκλοφορία ενδιαφέρει ιδιαίτερα την INTERAMERICAN, καθώς εξετάζει και παραμετροποιεί κάθε καινοτόμο εφαρμογή και στην ασφάλιση αυτοκινήτων.
Αλλά σχετικά δημοσιεύματα