Στη Θεσσαλονίκη σχεδιάζεται να πραγματοποιηθεί το δεύτερο workshop του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου για εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις. Tα workshops του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, επίσημου αντιπροσώπου των γερμανικών εκθεσιακών οργανισμών, «θέτουν ως στόχο τη μετάδοση πληροφοριών για τις ελληνικές επιχειρήσεις, έτσι ώστε να επιτευχθεί η επιτυχημένη παρουσία και εκπροσώπηση μέσα από παραδείγματα, όχι μόνο κατά τη διάρκεια μιας εμπορικής έκθεσης, αλλά και πριν και μετά από αυτήν», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
![](https://cdn.sofokleousin.gr/sites/default/files/styles/large_740x420/public/2025-02/ergasia-management-omada_freepik.jpg?itok=9crWiXYr)
Νέο Επιχειρείν
Από τον "κατά τύχη" μάνατζερ στον αποτελεσματικό ηγέτη: 4 βήματα δρόμος
Η κακή διοίκηση δεν είναι απλώς ένα επιχειρηματικό ζήτημα, είναι ένα κοινωνικό πρόβλημα. Σύμφωνα με έρευνα της Gallup, το 41% των εργαζομένων δηλώνει ότι βιώνει "έντονο στρες" λόγω ...