Πολιτική

Στη μάχη των ευρωεκλογών και η Google!


Με στόχο την αντικειμενικότητα η Google ετοιμάζει νέα εργαλεία ενόψει των ευρωεκλογών του επόμενου έτους.

Μετά τις αμερικάνικες εκλογές του 2015, οι τεχνολογικές εταιρίες προσπαθούν να δημιουργήσουν τρόπους ώστε να εξασφαλιστεί η διαφάνεια και οι ίσες αποστάσεις από όλες τις πλευρές, ώστε να μην επηρεαστεί, τουλάχιστον μονόπλευρα, το διαδικτυακό κοινό.

Επόμενη πρόκληση για τις εν λόγω εταιρίες είναι οι ευρωεκλογές τον Μάιο του 2019, με τις Βρυξέλλες να ανησυχούν για διαδικτυακή προπαγάνδα από λαϊκιστικές και ευρωσκεπτικιστικές δυνάμεις αλλά και για πιθανή εμπλοκή της Ρωσίας.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η Google αποφάσισε πως θα επιτρέπει στους υποψηφίους και γενικότερα στις παρατάξεις να πραγματοποιήσουν διαδικτυακή πολιτική καμπάνια, αγοράζοντας διαφημίσεις, μόνο εάν επαληθευτεί η ταυτότητα και η εθνικότητα αυτών.

Όπως αναφέρουν οι Financial Times, οι διαφημίσεις που θα πάρουν την έγκριση, θα δείχνουν και ποιος τις πλήρωσε.

Παράλληλα, θα δημιουργηθεί ένα αρχείο αναζήτησης κάθε πολιτικής διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο, με όλα τα παραπάνω δεδομένα.

Διαβαστε επισης