Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ξεκινάει το 2017 για το msn.gr, το οποίο σύμφωνα με τα στοιχεία επισκεψιμότητας του Ιανουαρίου, αναδεικνύεται και πάλι σε μια από τις κορυφαίες προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, προσελκύοντας περισσότερους από 4.030.000 μοναδικούς χρήστες (Unique Browsers, Source: Omniture Jan. 2017).
Η επίδοση αυτή, ακολουθεί μια χρονιά ανοδικής πορείας, με τους μοναδικούς επισκέπτες του μέσου να ξεπερνούν σταθερά κάθε μήνα τα 4 εκατομμύρια. Αντίστοιχα, στα ποιοτικά στοιχεία του μέσου, οι προβολές σελίδων για το 2016 ήταν κατά μέσο όρο 27 σελίδες ανά χρήστη και αντικατοπτρίζουν τη διάθεση των επισκεπτών να επιλέγουν το msn.gr για κάθε πλευρά της διαδικτυακής τους δράσης: για ειδησεογραφία και άμεση ενημέρωση, για τις εξελίξεις σε αθλητικά, για οδηγό ψυχαγωγίας, για χρηστικές συμβουλές για υγεία, ταξίδι, μαγειρική, ομορφιά και ό,τι άλλο τους ενδιαφέρει.
Το msn.gr συνεργάζεται με 37 από τους κορυφαίους δημοσιογραφικούς οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού -στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και το SofokleousIn.gr- για να μπορεί να παρέχει στους επισκέπτες του με φιλικό τρόπο ποιοτική ενημέρωση και ψυχαγωγία τόσο πολύπλευρη όσο και ο κάθε ένας από εμάς.
Αποκλειστικός αντιπρόσωπος διαφήμισης του msn.gr στην Ελλάδα είναι η ThinkDigital, το μεγαλύτερο Δίκτυο Ψηφιακών Μέσων στην Ν.Α. Ευρώπη και αποτελεί το Advertising Unit του TDG. Η ThinkDigital από τη σύστασή της το 2006 δίνει τη δυνατότητα σε κορυφαία brands να γίνουν μέρος των ιστοριών που ενδιαφέρουν τους καταναλωτές.
H ThinkDigital συνεργάζεται με τους ηγέτες της Online διαφήμισης, τόσο σε τοπικό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα, το δίκτυο της ThinkDigital διαθέτει το μεγαλύτερο εύρος κορυφαίωνDigital Μέσων όπως το MSN, το Eurohoops.net , το Outlook, το Skype, το Shazam, το TripAdvisor και άλλα δημοφιλή websites σε κάθε τοπική αγορά όπου δραστηριοποιείται.