Στην εξαγορά της ισραηλινής εταιρείας SodaStream, έναντι 3,2 δισ. δολαρίων, προχωρά η PepsiCo, με στόχο την είσοδό της σε αγορά των σπιτικών αναψυκτικών, στην προσπάθειά της να ανταγωνιστεί την Coca Cola.
Ειδικότερα, ο γίγαντας των αναψυκτικών και σνακ συμφώνησε να καταβάλει 144 δολάρια ανά μετοχή της SodaStream σε μετρητά, με premium 32% σε σχέση με τη μέση τιμή 30 ημερών, σύμφωνα με το CNBC.
Η συμφωνία προσφέρει στην PepsiCo ένα νέο κανάλι για να φτάσει στα σπίτια των καταναλωτών, πέραν των καταστημάτων, καθώς η SodaStream έχει κατασκευάσει και διαθέτει στην αγορά ένα μηχάνημα με το οποίο οι καταναλωτές μπορούν να φτιάξουν τη δική τους σόδα ή ανθρακούχα αναψυκτικά.
Με αυτή την κίνηση η Pepsi διπλασιάζει τις δραστηριότητές της στα ποτά, οι οποίες έχουν μειωθεί στη Βόρεια Αμερική καθώς οι καταναλωτές έχουν απομακρυνθεί από τα πολύ γλυκά αναψυκτικά.