Πολιτική

Στα 3,6 εκ. ευρώ τα καθαρά κέρδη 6μηνου της Κρι Κρι


Στα 3,6 εκατ ευρώ διαμορφώθηκαν τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους καθώς σημειώθηκε σχετική μείωση, σε σχέση με τα 4,25 εκατ. της περσινής αντίστοιχης περιόδου. Από την άλλη πλευρά όμως ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε οριακά κατά 0,4% στα 34,78 εκ. ευρώ έναντι 34,63 πέρσι. Τα μεγέθη όπως εξηγεί η εταιρία επιβαρύνονται σε ένα σημαντικό βαθμό από το έκτακτο ποσό περίπου ως προβλέψεις επισφάλειας πελατών, βάσει των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης των εταιρειών του ομίλου Μαρινόπουλος.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι, το περιθώριο μικτού κέρδους ενισχύθηκε σημαντικά και ανήλθε σε 40,9% (εξάμηνο 2015: 36,1%), με αποτέλεσμα το μικτό κέρδος να εμφανίζεται αυξημένο κατά €1,70 εκ., σε σχέση με την αντίστοιχη περσυνή περίοδο.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία της NIELSEN παρουσίασε πτώση 11,4%, η Κρι-Κρι πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις των τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων κατά 14% και ανέβασε το μερίδιο της σε 13,6%. Η επιτυχία αυτή οφείλεται, κυρίως, στα νέα προϊόντα που λανσαρίστηκαν φέτος, σε συνδυασμό με την έντονη διαφήμιση σε όλα τα μέσα επικοινωνίας και την επέκταση της αριθμητικής διανομής του δικτύου πωλήσεων.

Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού που εμφανίζεται πτωτική 7,6% (στοιχεία IRI σε όγκο για τα γιαούρτια «ευρωπαϊκού τύπου»), η Κρι-Κρι ΚΡΙ +2,44% κατάφερε να έχει αύξηση 11% στις πωλήσεις επώνυμου γιαουρτιού.

Πλέον, τα πρόσφατα στοιχεία (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2016) κατατάσσουν την Κρι-Κρι στη 2η θέση με μερίδιο 15,3%. Ειδικότερα, στην υποκατηγορία των «παιδικών γιαουρτιών» η Κρι-Κρι καταλαμβάνει την 1η θέση με μερίδιο 32,2%, ενώ στην υποκατηγορία των «γιαουρτιών αγελάδος» έρχεται 2η, με μερίδιο 20,8%. Θεαματική ήταν και η είσοδος στην κατηγορία των «λειτουργικών γιαουρτιών». Τα SUPER SPOON, η νέα καινοτόμα σειρά γιαουρτιών με υψηλές πρωτεΐνες και super φρούτα, κατέλαβαν μερίδιο 14,9% μέσα στους 3 πρώτους μήνες από το λανσάρισμα τους.

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +39%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από νέες συνεργασίες, αλλά και από την αξιοποίηση της δυναμικής που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις χώρες της Δυτ. Ευρώπης που έχουμε παρουσία. Έτσι, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να διαμορφωθεί στο 24% των ετήσιων πωλήσεων του 2016.

Διαβάστε επίσης: Εξωστρέφεια με νέες επενδύσεις για την Κρι Κρι

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις