Μετά την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης στον ΟΑΣΘ, αν προκύψουν πλεονάσματα, αυτά θα διανεμηθούν στους πρώην μετόχους, αλλά αν συμβεί το αντίθετο, ο ίδιος δεν πρόκειται να συναινέσει στο να «χαριστούν» χρέη ή ζημίες σε «κάποιους ιδιώτες», ξεκαθάρισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, μιλώντας στο 11ο Περιφερειακό Συνέδριο Κ. Μακεδονίας.
«Ο νόμος είναι σαφής, να πάμε σε διαδικασία της εκκαθάρισης. Αν υπάρχει θετική καθαρή θέση, αυτή θα μοιραστεί στους πρώην μετόχους» είπε ο κ. Παππάς και έθεσε στη συνέχεια το εξής ερώτημα: «Εάν είναι αρνητική θέση η καθαρή θέση, θα διεκδικήσει το δημόσιο την αρνητική καθαρή θέση, από αυτούς που οφείλουν να την καταθέσουν; Εγώ τουλάχιστον δεν πρόκειται να υπογράψω να χαριστούν αρνητικές καθαρές θέσεις σε κάποιους ιδιώτες» δήλωσε ο κ. Παππάς.
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ αναφέρθηκε και στους πρώην μικρομετόχους, που όπως είπε, ζητούν να διασφαλιστεί η «περιουσία τους», και τόνισε ότι ο μόνος τρόπος που υπάρχει για να γίνει αυτό, είναι να συνεργαστούν κι εκείνοι ώστε «να βρεθεί η πορεία του χρήματος», σε ό,τι αφορά την αγοραπωλησία μετοχών τα προηγούμενα χρόνια. «Η αλήθεια είναι η εξής όμως: Μετοχή, που πουλιόταν σε μια αδιαφανή αγορά με ποσά της τάξεως των εκατό χιλιάδων – για να μην πω παραπάνω – στο συμβόλαιο έγραφε τριακόσια ευρώ. Εγώ, ποια περιουσία των μικρομετόχων πρέπει να διασφαλίσω;» είπε ο κ. Παππάς, διαπιστώνοντας ότι αυτά τα χρήματα δεν ήρθαν ποτέ στον οργανισμό.
«Υπάρχει όμως ένας τρόπος» συνέχισε ο κ. Παππάς, απευθύνοντας κάλεσμα στους μικρομετόχους. «Μαζί να συνεργαστούμε για να βρούμε την πορεία του χρήματος».
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ έκανε αναφορά και σε «απειλές» που δέχεται τηλεφωνικά, από κάποιους που υποστηρίζουν ότι δίνει την «περιουσία τους», όπως ισχυρίζονται, για «να κινούνται οι άνεργοι» και πρόσθεσε ότι δεν τσακώθηκε, ούτε και πρόκειται να τσακωθεί μαζί τους. «Αυτή είναι η πολιτική μας» είπε.
Ο κ. Παππάς υπογράμμισε ότι είναι «ευθεία παραβίαση» του Ελληνικού Λογιστικού Σχεδίου η πρακτική της μη δημοσίευσης ισολογισμών, η οποία σήμερα είναι υποχρεωτική για όλες τις επιχειρήσεις, όμως είχαν προβλεφθεί εξαιρέσεις σε προηγούμενα χρόνια. «Πρόκειται για ένα πολιτικό, διαχειριστικό και επιχειρησιακό σκάνδαλο» είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.
Τέλος, ο κ. Παππάς υπογράμμισε ότι προχωρούν οι συντηρήσεις των λεωφορείων – ήδη παραλήφθηκαν τα πρώτα λεωφορεία που είχαν δοθεί για επισκευές στην ΕΛΒΟ – και επίσης θα προχωρήσει το ηλεκτρονικό εισιτήριο και η τηλεματική, θα φτιαχτεί οργανόγραμμα, θα ελεγχθούν κόστη, αποθεματικά, ανταλλακτικά, θα γίνει εκπαίδευση του προσωπικού όλων των βαθμίδων, θα δημιουργηθεί διεύθυνση ανάπτυξης κ.ά..
(ΑΠΕ-ΜΠΕ)
TECHin
Τι κάνει τον ανθρώπινο πολιτισμό μοναδικό;
Τι ξεχωρίζει τον ανθρώπινο πολιτισμό από αυτούς των άλλων ζώων; Είναι ένα ερώτημα που προβληματίζει επιστήμονες εδώ και αιώνες. Παρόλο που ο ανθρώπινος πολιτισμός – η κοινή γνώση, ...