Βουτιά σημείωσαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο, με τους νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων, να αποτελούν την κύρια αιτία σύμφωνα με εκτιμήσεις.
Οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων που αντανακλούν και την πορεία των πωλήσεων, υποχώρησαν κατά 24% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2017, στα 1,09 εκατ. οχήματα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης των Ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων (ACEA).
«Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, καθώς η εισαγωγή των νέων κανόνων WLTP στην αρχή του προηγουμένου μήνα προκάλεσε μια μεγάλη αύξηση των ταξινομήσεων τον Αύγουστο», ανέφερε η ένωση. Τον Αύγουστο, η ACEA είχε ανακοινώσει αύξηση 31% στις πωλήσεις σε σχέση με το περασμένο έτος.
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως μεταδίδει το newmoney.gr, προσέφεραν μεγάλες εκπτώσεις για την απόσυρση των παλαιών οχημάτων που δεν είναι συμβατά με τους νέους κανόνες, οδηγώντας σε αυξημένο ανταγωνισμό και πιέσεις στις τιμές.
Οι πωλήσεις της Volkswagen υποχώρησαν 48% τον Σεπτέμβριο, ενώ η ζήτηση για Daimler και BMW υποχώρησαν κατά 12% και 8,6% αντίστοιχα.
Η Fiat Chrysler Automobiles παρουσίασε πτώση πωλήσεων κατά 32%, ενώ οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 27% για τη Renault και 7,7% για την Peugeot.
Η ένωση, στα μέλη της οποίας συγκαταλέγονται οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 31% στη Γερμανία και κατά 25% στην Ιταλία. Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 21% στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατά 17% στην Ισπανία, ενώ η ζήτηση μειώθηκε κατά 13% στη Γαλλία.
Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2018, οι εγγραφές νέων αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 2,5% σε 11,95 εκατομμύρια οχήματα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2017, ανέφερε η ACEA.