Στοχεύοντας να κερδίσει το νεότερο κοινό, η Beiersdorf λανσάρει -για πρώτη φορά εδώ και 30 χρόνια- μια νέα σειρά προϊόντων περιποίησης του δέρματος, η οποία μάλιστα απευθύνεται σε όσους έχουν τατουάζ.
Η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι η σειρά “Skin Stories” θα περιλαμβάνει κρέμα για την περιποίηση των νέων τατουάζ, αντιηλιακή προστασία σε στικ και μια κρέμα καθημερινής χρήσης.
Αυτό την ώρα που παραδοσιακές μάρκες, όπως η Nivea (επίσης της Beiersdorf), βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται, καθώς οι νέοι καταναλωτές φαίνεται να προτιμούν εταιρείες που χρησιμοποιούν πιο φυσικά προϊόντα.
Η Beiersdorf επισήμανε ότι ένας τους πέντε Γερμανούς πλέον έχουν τουλάχιστον ένα τατουάζ, με το ποσοστό για τις γυναίκες μεταξύ 25 και 34 ετών να πλησιάζει το 50%.
"Τα τατουάζ γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή (…) αποτελούν πλέον προσωπικό αξεσουάρ. Όμως λίγοι άνθρωποι γνωρίζουν πώς να τα φροντίζουν σωστά", επεσήμανε ο Χάουκε Βος, διευθυντής της μονάδας της Beiersdorf που λανσάρει τη νέα σειρά.