Τουρισμός

Σε τρεις άξονες η στρατηγική της Lufthansa


Οι Premium Hub Airlines, οι Point-to point Airlines και οι Αεροπορικές Υπηρεσίες είναι οι τρεις κύριοι πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζεται η  στρατηγική του Ομίλου Lufthansa διεθνώς. Στην Ελλάδα ο Όμιλος Lufthansa, κατέχοντας σημαντικό ρόλο στην αγορά δραστηριοποιείται με 5 αεροπορικές εταιρείες - Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings. Εχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς, σύμφωνα με τα όσα από κοινού δήλωσαν οι κ. κ. Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου  και Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου  Lufthansa

Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12%  των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα σε σύγκριση με το 2016, αντανακλώντας την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. Η Lufthansa επίσης πέτυχε το 2017 «6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της.

Επιπλέον, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, εγκαινιάζοντας το  φετινό καλοκαίρι η Lufthansa το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη και η SWISS τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη.

Η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες. Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη, συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.

Οι Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS - προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.

Σχέδια για νέε επενδύσεις

Ο Όμιλος Lufthansa σχεδιάζει νέες επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του. Για παράδειγμα, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.

Ελ. Ερμ