Αύξηση των πωλήσεων ανακοίνωσε η εταιρεία Sainsbury για τις τελευταίες 12 εβδομάδες, λαμβάνοντας ώθηση από τις online πωλήσεις αλλά και από τα τοπικά ψιλικατζίδικα.
Μάλιστα, ήταν η μόνη από τις τέσσερις μεγάλες επιχειρήσεις ειδών παντοπωλείου στη Βρετανία που ανακοίνωσε αύξηση.
Ωστόσο, ο ρυθμός μείωσης των πωλήσεων της Tesco PLC περιορίστηκε κατά το ήμισυ στο 0,8% από το 1,6% στις 12 εβδομάδες μέχρι τις 31 Ιανουαρίου. Οι πωλήσεις της για τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, διαμορφώθηκαν στις 7,53 δισ. στερλίνες (10,69 δισ. δολάρια), ενώ το μερίδιο της αγοράς μειώθηκε στο 28,4% από το 28,7% στο συγκρίσιμο διάστημα των 12 εβδομάδων, σύμφωνα με την Kantar.
Εξαιρουμένων των τεσσάρων κορυφαίων, οι γερμανικές αλυσίδες λιανικής Aldi και Lidl αύξησαν επίσης τόσο το μερίδιο της αγοράς όσο και τις πωλήσεις, και αναμένεται να αποκτήσουν περαιτέρω μερίδιο της αγοράς φέτος καθώς υλοποιούν τα σχέδιά τους για περισσότερα καταστήματα.
Το μερίδιο της Sainsbury στην αγορά για τις 12 εβδομάδες μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, παρέμεινε αμετάβλητο στο 6,8%, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν 0,5% στις 4,45 δισ. στερλίνες. "Οι πωλήσεις της Sainsbury αυξήθηκαν για όγδοη συνεχόμενη περίοδο, και πρόκειται για την μακροβιότερη περίοδο αύξησης των πωλήσεων για οποιαδήποτε από τις τέσσερις βασικές εταιρείες λιανικής, από το Μάρτιο του 2013", αναφέρει ο Fraser McKevitt της Kantar Worldanel.
Δήλωσε ότι μια ανανεωμένη έμφαση στις προσφορές τιμών έχει βοηθήσει την Tesco να περιορίσει την ροή των αγοραστών που αποχωρούν, παρά το κλείσιμο περίπου 50 καταστημάτων πέρυσι.
Το από κοινού μερίδιο της αγοράς των Aldi και Lidl αυξήθηκε στο 10%, υψηλότερα από το 8,5% στις 12 εβδομάδες μέχρι την 1η Μαρτίου 2015.
Ξεχωριστά, το μερίδιο αγοράς της Aldi έχει αυξηθεί στο 5,8% για τις 12 εβδομάδες που έληξαν στις 28 Φεβρουαρίου, από το 5% της αντίστοιχης περιόδου του 2015. Οι πωλήσεις της Aldi αυξήθηκαν 15% στις 1,53 δισ. στερλίνες, ενώ της Lidl κατά 19% στις 1,1 δισ. στερλίνες.