Πολιτική

Ryanair: On time το 86% των πτήσεων τον Ιανουάριο


Ιδιαιτέρως θετικά παραμένουν τα επίπεδα εξυπηρέτησης πελατών στην Ευρώπη για την γνωστή αεροπορική χαμηλού κόστους, Ryanair, σύμφωνα και με τελευταία στοιχεία για τον μήνα Ιανουάριο. Πιο συγκεκριμένα:

-Το 86% των πάνω από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιανουάριο

-Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.

-Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.

-Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:

“H Ryanair μετέφερε πάνω από 8.7 εκατομμύρια πελάτες τον Ιανουάριο,  με το 86% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”