Η Ryanair δίνει στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών για το Μάρτιο 2018, τα οποία επιβεβαιώνουν ότι η Ryanair παραμένει στην κορυφή όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών καθώς:
-84% από τις 50,000 πτήσεις του Μαρτίου αφίχθηκαν με ακρίβεια
-Μόνο 3 παράπονα ανά 1,000 επιβάτες.
-Λιγότερα από ένα παράπονο σχετικά με αποσκευές ανά 1.000 επιβάτες.
-Πάνω από το 99% των παραπόνων απαντώνται μέσα σε 7 ημέρες.
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε:
“Η Ryanair μετέφερε 10 εκατομμύρια επιβάτες το Μάρτιο, με το 84% των πάνω από 50,000 πτήσεων της να φτάνει στην ώρα του. Ο αριθμός αυτός επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από σφοδρές χιονοπτώσεις και την απεργία των ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας στη Γαλλία. Χρησιμοποιώντας το εκτενές δίκτυο δρομολογίων μας και επιπρόσθετες βελτιώσεις που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα 2018 του “Always Getting Better”, η Ryanair συνεχίζει να παρέχει πολύ περισσότερα στους επιβάτες από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”