Πολιτική

Ryanair: Μειώνει τη παρουσία της στην Ελλάδα. Αφαιρεί την Κω απ' τα δρομολόγια


Το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Αθήνας για το 2017 ανακοίνωσε η Ryanair συρρικνώνοντας για πρώτη φορά την παρουσία της στην Ελλάδα με το ισχνό κατά τ' άλλα 2% σε σχέση με φέτος. Η γνωστή αεροπορική σκοπεύει να εστιάσει περαιτέρω την προσοχή της στην υψηλή καλοκαιρινή περίοδο, όπως διευκρίνισε ο Εμπορικός Διευθυντής, κος David O’Brien αφήνοντας σαφείς αιχμές για την απόρριψη των προτάσεων της εταιρίας προς το κυβερνητικό επιτελείο για την επέκταση της τουριστικής περιόδου και την φορολογία, όπως είπε.

Σε άλλα στοιχεία, ο D. O'Brien επεσήμανε πως η Ryanair υπολογίζει πως η ανάπτυξή της στο αεροδρόμιο της Αθήνας είναι μόλις +1%, ενώ για το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης η επιβατική της κίνηση αναμένεται να αυξηθεί κατά 14% με την προσθήκη νέων δρομολογίων. Συγκεκριμένα, η αεροπορική εγκαινιάζει ένα νέο καλοκαιρινό δρομολόγιο προς την Σόφια και αυξάνει τις πτήσεις προς Χανία και Μύκονο. Χαμένη από τα νέα δεδομένα είναι η Κως η οποία φεύγει εντελώς από τα θερινά δρομολόγια της επόμενης σεζόν, λόγω της μεγάλης πτώσης της κίνησης και της υπάρχουσας φορολογίας. Τέλος, ικανοποίηση υπάρχει για την πρώτη επίσημη συνεργασία με τον ΕΟΤ η οποία θα συνδράμει στην προβολή της Ελλάδος ως ιδανικό προορισμό για διακοπές προς το τέλος του καλοκαιριού και τις αρχές φθινοπώρου, καθώς και για σύντομες αποδράσεις.

Όπως δήλωσε ο κ. O'Brien:

“Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε το καλοκαιρινό πρόγραμμα Αθήνας για το 2017, με ένα νέο καλοκαιρινό δρομολόγιο προς Σόφια και περισσότερες πτήσεις προς Χανιά και Μύκονο, συμβάλλοντας στην διακίνηση  3.4 εκατομμυρίων επιβατών ανά έτος και στην στήριξη 2,600 παράπλευρων θέσεων εργασίας στην Αθήνα, ενώ εξακολουθούμε να ισχυροποιούμε την παρουσία μας στην Ελλάδα κατά την καλοκαιρινή περίοδο. 

Δυστυχώς οι προτάσεις της Ryanair για την επέκταση της τουριστικής περιόδου απορρίφθηκαν από την κυβέρνηση, έχοντας ως αποτέλεσμα να επικεντρώσουμε την ανάπτυξη μας στην υψηλή καλοκαιρινή περίοδο. 

Παρόλα αυτά, είμαστε χαρούμενοι για την έναρξη της πρώτης επίσημης συνεργασίας μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, η οποία θα συνδράμει στην προβολή της Ελλάδος ως ιδανικό προορισμό για διακοπές προς το τέλος του καλοκαιριού και τις αρχές φθινοπώρου, καθώς και για σύντομες αποδράσεις.

Η καμπάνια του ΕΟΤ και της Ryanair, θα εστιάσει στην προώθηση Ελληνικών προορισμών και στην αύξηση των κρατήσεων μέσα από μία σειρά καινοτόμων ψηφιακών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβάνοντας το νέο ηλεκτρονικό περιοδικό του ΕΟΤ, το οποίο παρουσιάζει την Ελλάδα στα καλύτερα της, στο Ryanair.com, το μεγαλύτερο σε αεροπορικό site σε επισκεψιμότητα παγκοσμίως".

Συνοπτικά, το καλοκαιρινό πρόγραμμα Αθήνας της Ryanair για το 2017 θα προσφέρει:

-Νέα καλοκαιρινή σύνδεση: Σόφια (καθημερινή)

-Περισσότερες πτήσεις προς Χανιά (25 εβδομαδιαίες) και Μύκονο (καθημερινές)

-19 δρομολόγια σε σύνολο 

-202 εβδομαδιαίες πτήσεις 

-3.4 εκατομμύρια πελάτες ανά έτος  

-2,600  “παράπλευρες” θέσεις εργασίας ανά έτος