Η θυγατρική της Renault EV Ampere θέλει να εγκαταστήσει μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου στα πρώτα οχήματα «σε χρόνο ρεκόρ». Ο κατασκευαστής αυτοκινήτων, χρησιμοποιεί επί του παρόντος μόνο μπαταρίες με χημεία νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου, οι οποίες είναι γνωστό ότι είναι πιο ακριβές και λιγότερο στιβαρές, αλλά πιο ενεργειακά αποδοτικές.
Σε επίσημη δήλωση, η γαλλική εταιρεία, περιγράφει την αλλαγή ως μια απόφαση που κοιτάζει το μέλλον ως απάντηση στην «αστάθεια της αγοράς και την αλλαγή στις τεχνολογίες». Η τάση προς τις μπαταρίες LFP μπορεί να παρατηρηθεί σε όλη τη βιομηχανία. Οι περισσότεροι από τους μεγάλους κατασκευαστές EV στρέφονται στην τεχνολογία LFP, η οποία, μόλις πριν από λίγα χρόνια, λεγόταν ότι έχει πολύ χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα. Ωστόσο, η ανάπτυξη των μπαταριών LFP, έχει προχωρήσει γρήγορα. Η CATL, για παράδειγμα, παρουσίασε πρόσφατα μια μπαταρία LFP με αυτονομία πάνω απο 1.000 χλμ.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr