Περιόρισε τις απώλειες η γερμανική εταιρία Puma κατά τη διάρκεια του τετάρτου τριμήνου του 2015, εξαιτίας της αύξησης των πωλήσεων στα είδη running και training παπουτσιών.
Ειδικότερα, η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών ανακοίνωσε καθαρές απώλειες 4,3 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου συγκριτικά με τις απώλειες 4,6 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα.
Για το σύνολο του 2015, η Puma ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 37 εκατ. ευρώ, συρρικνωμένα κατά 42% συγκριτικά με το 2014. Οι πωλήσεις για το έτος αυξήθηκαν από τα 2,9 δισ. ευρώ το 2014, στα 3,4 δισ. ευρώ το 2015.