Οι προηγμένες τεχνολογίες θα ενσωματωθούν στις επιχειρήσεις και θα αξιοποιηθούν από τους καταναλωτές το 2020, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της 19ης ετήσιας έκθεσής της Deloitte, TMT Predictions 2020 για τις βασικές νέες τάσεις στην Τεχνολογία, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Τηλεπικοινωνίες.
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, οι μεμονωμένες τεχνολογίες γίνονται όλο και πιο αλληλένδετες και αλληλεξαρτώμενες, αυξάνοντας έτσι τον αντίκτυπό και την αξία τους.
Τo μεγαλύτερο ποσοστό των εσόδων για τη βιομηχανία TMT αναμένεται να προέλθει από smartphones, υπολογιστές, τηλεοράσεις, επιχειρηματικά κέντρα δεδομένων και το ανάλογο λογισμικό, καθώς και από την τεχνολογία Internet of Things.
Μια νέα γενιά edge chips Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), θα μειώσει τα προβλήματα που προκαλούνται από την έλλειψη σύνδεσης στο διαδίκτυο στα smartphones, φέρνοντας τη Τεχνητή Νοημοσύνη στη συσκευή. Η Deloitte προβλέπει ότι το 2020 θα πωληθούν πάνω από 750 εκατομμύρια προηγμένα edge chips AI, τα οποία θα εκτελούν ή θα επιταχύνουν τις εργασίες μηχανοκίνητης εκμάθησης στη συσκευή και όχι σε ένα απομακρυσμένο κέντρο δεδομένων. Παράλληλα, η αγορά edge chips Τεχνητής Νοημοσύνης θα συνεχίσει να αναπτύσσεται πολύ πιο γρήγορα από τη συνολική αγορά chips.
Περισσότερες από 100 εταιρείες παγκοσμίως θα αρχίσουν ενσωματώνουν δοκιμαστικά την τεχνολογία 5G μέχρι το τέλος του 2020, επενδύοντας μεγάλο μέρος του προϋπολογισμού τους σε ανθρώπινο δυναμικό και εξοπλισμό. Πολλές από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στον κόσμο θεωρούν ότι το 5G αποτελεί την ιδανική επιλογή, ειδικά για βιομηχανικά περιβάλλοντα, όπως εργοστάσια παραγωγής, κέντρα logistics και λιμάνια.
Από τα σχεδόν ένα εκατομμύριο ρομπότ, που προβλέπει η Deloitte να πουληθούν για επιχειρησιακή χρήση το 2020, περισσότερα από τα μισά θα προσφέρουν επαγγελματικές υπηρεσίες με τα προσδοκώμενα έσοδα τους να αγγίζουν τα 16 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας σε ποσοστό 30%, τα αντίστοιχα του 2019.
Η Deloitte προβλέπει ότι τα παγκόσμια έσοδα από τις υπηρεσίες βίντεο που υποστηρίζονται από διαφημίσεις θα φθάσουν τα 32 δισ. δολάρια το 2020. Η Ασία, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας και της Ινδίας, είναι κυρίαρχη με έσοδα ύψους 15,5 δισ. δολάρια για το 2020, σχεδόν το ήμισυ του παγκοσμίου συνόλου. Στην Κίνα, την Ινδία και σε ολόκληρη την περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, τα βίντεο που υποστηρίζονται από διαφήμιση είναι το κυρίαρχο μοντέλο παροχής streaming video στους καταναλωτές. Αντίθετα, στις Ηνωμένες Πολιτείες, προτιμάται το μοντέλο συνδρομής χωρίς διαφημίσεις.
Σύμφωνα με την έκθεση της Deloitte, η επίγεια τηλεόραση (Antenna TV) θα αναπτυχθεί το 2020 με τουλάχιστον 1,6 δισεκατομμύρια τηλεθεατές παγκοσμίως, που αντιπροσωπεύουν 450 εκατομμύρια νοικοκυριά. Η επίγεια τηλεόραση θα ενισχύσει τη συνεχόμενη ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας τηλεόρασης, η οποία σημειώνει διαρκή μείωση προβολών, ενώ σε ορισμένες αγορές οι τηλεθεατές σταματάνε τη συνδρομητική τηλεόραση.