TECHin

Καινοτόμα προγράμματα και προϊόντα από τα Πρακτορεία Ειδήσεων MINDS


Με κύριο θέμα την ενίσχυση της λειτουργίας των πρακτορείων ειδήσεων μέσω της ανάπτυξης νέων, καινοτόμων προγραμμάτων και προϊόντων πραγματοποιήθηκε στη Λισαβόνα η 27η παγκόσμια διάσκεψη της Ένωσης των πρακτορείων MINDS ,στην οποία μετέχουν τα 24 πιο προηγμένα τεχνολογικά πρακτορεία ειδήσεων του κόσμου, μεταξύ των οποίων και το ΑΠΕ- ΜΠΕ.

Στη διάσκεψη μετείχαν οι Γενικοί Διευθυντές και στελέχη των 24 πρακτορείων ειδήσεων. Το ΑΠΕ-ΜΠΕ εκπροσώπησε ο πρόεδρος και γενικός διευθυντής, Μιχάλης Ψύλος.

Τις μελλοντικές στρατηγικές των πρακτορείων ειδήσεων παρουσίασε ο γενικός διευθυντής του εθνικού πρακτορείου ειδήσεων της Αυστραλίας, Τόνι Γκίλις τονίζοντας ότι για να επιβιώσουν τα πρακτορεία ειδήσεων θα πρέπει:

  • Να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω της διαφοροποίησης των ειδήσεων και των πηγών των εσόδων τους
  • Να διευρύνουν τους πελάτες τους, πέρα από τα παραδοσιακά μέσα
  • Να αναπτύξουν νέα, καινοτόμα προϊόντα για τους πελάτες τους, είτε στον τομέα των Μέσων Ενημέρωσης είτε σε μη μιντιακές επιχειρήσεις .

Ο Μαρκ Φέστερχοφ, διευθυντικό στέλεχος του Ολλανδικού Πρακτορείου Ειδήσεων ΑΝΡ παρουσίασε μια νέα πρωτοβουλία των πρακτορείων MINDS: Το ψηφιακό showroom MINDS. Ο στόχος του Ψηφιακού Showroom των MINDS είναι να παρουσιάσει σχέδια, ιδέες και ευκαιρίες μεταξύ των πρακτορείων του δικτύου MINDS ώστε τα μέλη να μπορούν να προσφέρουν ή να ζητήσουν οποιεσδήποτε υπηρεσίες, προϊόντα και τεχνολογικές λύσεις, μέσω του ιστότοπου MINDS.

Στη διάσκεψη μίλησε μεταξύ άλλων ο Γέσπερ Ντάουμπ, ανώτερο στέλεχος της εταιρίας «Facebook» και έδωσε πληροφορίες για τις σχέσεις του Facebook με τα μέσα ενημέρωσης, προκαλώντας μια πολύ «ζωντανή» συζήτηση γύρω από το ρόλο των πρακτορείων ειδήσεων στο οικοσύστημα του Facebook.

Νορβηγικό Πρακτορείο: Στο επίκεντρο η φωτογραφία και το βίντεο

Η Κριστίνα Ντόρθλιγκερ από το Νορβηγικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΝΤΒ) τόνισε ότι στο επίκεντρο της ανάπτυξης του πρακτορείου είναι η φωτογραφία και τα βίντεο-δύο τομείς με τη μεγαλύτερη ζήτηση από τους πελάτες των πρακτορείων. Το NTB αναπτύσσει μια νέα βάση δεδομένων για φωτογραφίες, βίντεο αλλά και γραφικά που εμπεριέχονται σε ένα μεγάλο αρχείο - το NTB Mediabank. Επί του παρόντος, το NTB διαθέτει καθημερινά περίπου 50.000 φωτογραφίες, βίντεο και γραφικά από 86 διαφορετικούς οργανισμούς-εταίρους από όλον τον κόσμο. Ο στόχος είναι να ξεκινήσει αυτή η Mediabank την 1η Οκτωβρίου 2019 και η υπηρεσία θα είναι προσαρμοσμένη στους πελάτες-συνδρομητές και θα παρέχει αμέσως κάθε φωτογραφία η βίντεο ζητούν οι πελάτες του ΝΤΒ

Ο Ουλρικ Χααγκερουπ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος του «Constructive News Institute» τόνισε την ανάγκη μιας πιο εποικοδομητικής δημοσιογραφίας, που δεν θα εστιάζει μόνο σε «καταστροφολογικές» ειδήσεις.

Ο Κριστόφ Ντελουάρ, γενικός γραμματέας των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, παρουσίασε το πρόγραμμα «Trust Journalism» -μια πρωτοβουλία που αποσκοπεί στην παροχή τυποποίησης για αξιόπιστα μέσα ενημέρωσης στον ψηφιακό χώρο.

ΑΠΕ - ΜΠΕ: Συνεργασία με ΑΕΙ και ερευνητικά κέντρα για νέες υπηρεσίες

Ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής του ΑΠΕ - ΜΠΕ, Μιχάλης Ψύλος παρουσίασε τις νέες υπηρεσίες και προϊόντα που προωθεί το εθνικό πρακτορείο ειδήσεων της Ελλάδας, αναζητώντας κερδοφόρες λύσεις με τη συμμετοχή πανεπιστημιακών σχολών και ερευνητικών κέντρων.Στις υπηρεσίες αυτές θα περιλαμβάνονται:

  • Πλατφόρμα συγκέντρωσης βίντεο από πιστοποιημένα ελληνικά και διεθνή μέσα ενημέρωσης
  • Πακέτο υπηρεσιών που ονομάζεται Corporate Communications Services, το οποίο παρέχεται σε μη μιντιακές επιχειρήσεις και περιλαμβάνει την παραγωγή και διανομή δελτίων Τύπου, Live streaming μεταδόσεων και προσαρμοσμένου περιεχομένου ειδήσεις για χρήση σε ιστότοπους, έξυπνες εφαρμογές ή δημόσιες οθόνες.
  • Μελέτες "on demand" για τις ανάγκες πιθανών επενδυτών στην ελληνική οικονομία με έγκυρη δημοσιογραφική ενημέρωση και ακαδημαϊκή, επιστημονική ανάλυση. Στο πλαίσιο αυτό το ΑΠΕ - ΜΠΕ προχωρά σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας στη δημιουργία ad hoc ερευνητικών ομάδων, που μπορούν να 'συντάξουν' μία ερευνητική εργασία, δημοσιογραφικού, επιχειρηματικού, ακαδημαϊκού ή εν γένει κοινωφελούς ενδιαφέροντος. Το σχέδιο προβλέπει τη δημιουργία «Ειδικών ερευνητικών ομάδων» για συγκεκριμένες μελέτες.
  • (Ad Hoc Allied Research Team) που θα «απαντά» τις ειδικές ανάγκες του 'πελάτη', συνδυάζοντας πανεπιστημιακή μεθοδολογία με δημοσιογραφική ερευνητική προοπτική και μέθοδο.

Το Reuters εξελέγη στη Λισαβόνα ως το 24ο μέλος των MINDS

Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης στη Λισαβόνα, το πρακτορείο Reuters εξελέγη ως το 24ο μέλος της MINDS, διευρύνοντας περαιτέρω το παγκόσμιο δίκτυο των καινοτόμων πρακτορείων ειδήσεων .

Η επόμενη -28η διάσκεψη των πρακτορείων MINDS θα πραγματοποιηθεί στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας τον προσεχή Νοέμβριο.

Διαβαστε επισης