Τα τηλεοπτικά περιοδικά αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες – όπως όλα τα ελληνικά έντυπα ΜΜΕ. Βρίσκονται όμως σε καλύτερη θέση από τις εφημερίδες και τα περιοδικά ποικίλης ύλης και lifestyle, που έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από τον “χάρτη”. Οι κυκλοφορίες τους είναι βέβαια πεσμένες, αλλά διατηρούνται σε αξιοπρεπή επίπεδα, ενώ τα διαφημιστικά έσοδα αντιπροσωπεύουν μικρότερο μέρος του κύκλου εργασιών
Κι εκεί που κάποιοι βλέπουν προβλήματα, άλλοι βλέπουν ευκαιρίες και προοπτικές - και σπεύδουν να τις αξιοποιήσουν: 676.000 ευρώ έδωσε η εταιρεία "S-Media" για να εξαγοράσει το εβδομαδιαίο περιοδικό "Τηλέραμα" και να ενισχύσει την παρουσία της στη συγκεκριμένη αγορά, όπου είναι ήδη παρούσα με το περιοδικό "My TV Mag".
Το "Τηλέραμα" πουλάει περίπου 12.500 τεύχη εβδομαδιαίως και το "My TV Mag". άλλα τόσα. Ετσι η "S-Media" μία ΙΚΕ με διαχειρίστρια την Μαρία Τ. Καρβέλα, συγκεντρώνει περίπου το 26% της συνολικής κυκλοφορίας τηλεοπτικών περιοδικών, που φθάνει τα 95.000 τεύχη
Πωλητές ήταν η εισηγμένη στο χρηματιστήριο "Αττικές Εκδόσεις" που κατείχε 50% των μετοχών και άλλοι μικρότεροι μέτοχοι που μοιράζονταν το υπόλοιπο 50%
Οι "Αττικές Εκδόσεις" είναι η ναυαρχίδα ισχυρού ομίλου που εκδίδει πολλά περιοδικά και ελέγχει εκδοτικές εταιρείες και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Διευθύνεται από τον Θεοχάρη Φιλιππόπουλο (φωτο) και αποτελεί βραχίονα του ιταλικού ομίλου που ανήκε στον εκλιπόντα πρώην πρωθυπουργό Σίλβιο Μπερλουσκόνι
Εχοντας αποφασίσει να εστιάσει στα ψηφιακά και ιντερνετικά μέσα ενημέρωσης, ο ελληνικός βραχίονας του ομίλου Μπερλουσκόνι πουλάει συμμετοχές του σε εταιρείες έντυπων ΜΜΕ: Μετά την πώληση της συμμετοχής στο "Τηλέραμα" παραμένει στον χώρο των τηλεοπτικών περιοδικών, κατέχοντας το 71,7% της εταιρεία που εκδίδει το περιοδικό "Τηλεθεατής"