Επιχειρήσεις

Πώς μοίρασε η Alpha Bank στα media το χρήμα των διαφημίσεων


Περίπου 7,6 εκατ. ευρώ διέθεσε πέρυσι η Alpha Bank για προβολή-διαφήμιση. Από το ποσό αυτό, το 1/3  μοιράστηκε σε πέντε μεγάλα συγκροτήματα media:  Mega Channel και ΔΟΛ (που είναι μεγαλοπελάτες της τράπεζας, έχοντας λάβει μεγάλα δάνεια ),   Πήγασος/«Εθνος» του ομίλου Μπόμπολα, «Καθημερινή»-Σκάι της οικογένειας Αλαφούζου, συγκρότημα Real News των Χατζηνικολάου-Κουρή  και «Πρώτο Θέμα» του Θέμου Αναστασιάδη.

Σημαντικά ποσά δόθηκαν επίσης σε ενημερωτικά sites  κατ’ επιλογήν προφίλ. «Ριγμένο» στην κατανομή το Star Channel του ομίλου Βαρδινογιάννη, ενώ και ο Ant1 φαίνεται αδικημένος σε σχέση με το Mega.

Το κανάλι των εκδοτών πήρε 462.430 ευρώ από την Alpha για διαφημιστικά spots. Ο ετήσιος λογαριασμός για τον Ant1 ήταν 294.191 ευρώ, για τον Σκάι 128.258 και για το Star μόλις  73.051 ευρώ. Συγκριτικά αναφέρεται  ότι το EpsilonTV – με πολύ χαμηλότερα ποσοστά τηλεθέασης – πήρε  164.167 ευρώ.

Το μεγαλύτερο μέρος του budget  για  τα  έντυπα ΜΜΕ μοιράστηκε  στο «Πρώτο Θέμα» (609.375 ευρώ),  την «Καθημερινή» (437.336 ευρώ  συν 135.238 μέσω της θυγατρικής Explorer), το «Εθνος» (349.740 ευρώ  συν 148.395 στην οικονομική εφημερίδα «Ημερησία») και την Real News (340.774 ευρώ, συν 69.467 στο site enikos.gr). 

Οι εφημερίδες και τα περιοδικά του ΔΟΛ («Βήμα», «Νέα» κλπ) πήραν από την Alpha Bank διαφήμιση 462.630 ευρώ.

Από τις υπόλοιπες εφημερίδες σημαντικά ποσά πήραν ο «Ελεύθερος Τύπος»  (137.460 ευρώ), η «Δημοκρατία», (112.046), οι οικονομικές «Ναυτεμπορική» (91.922) και «Επένδυση» (80.950), η “Free Sunday”  του Γιώργου Κύρτσου (75.279) και το «Ποντίκι» (79.558 ευρώ).

Από τα sites, ευνοήθηκαν κυρίως τα οικονομικά  Euro2day.gr (που πήρε 165.759 ευρώ), και Capital.gr (132.744). Μεγάλα ποσά πήραν  επίσης το Newsit.gr του Νίκου Ευαγγελάτου (107.967 ευρώ)  και το  ifimerida.gr του Χρήστου Ράπτη (79.906)