Πολιτική

Πολύκροτο «διαζύγιο» στην αγορά ροφημάτων


 Ένα πολύκροτο «διαζύγιο» επήλθε έπειτα από 16 χρόνια στην αγορά ροφημάτων, με την Nestle και την Coca-Cola να δίνουν τέλος στην κοινοπραξία τους για το κρύο τσάι Nestea.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, μετά από μακρόχρονη συνεργασία αποφάσισαν να κινηθούν βάσει ξεχωριστής στρατηγικής στην ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά εμφιαλωμένων ροφημάτων, μεταδίδει το Reuters.

Οι εταιρίες σχημάτισαν την κοινοπραξία Beverage Partners Worldwide το 2001, προκειμένου να αρχίσουν να πουλάνε το Nestea σε όλο τον κόσμο, αλλά η μάρκα ήρθε αντιμέτωπη με άγριο ανταγωνισμό από το κρύο τσάι της Lipton, το οποίο πωλείται μέσω κοινοπραξίας των Unilever και PepsiCo.

Επιπλέον, οι καταναλωτές σταδιακά μετατοπίζονται από τα εμφιαλωμένα γλυκά ροφήματα προς το νερό, εξαιτίας ανησυχιών που έχουν να κάνουν με την υγεία και το περιβάλλον.

Η Nestle ανακοίνωσε μια αναβίωση της μάρκας Nestea τον περασμένο μήνα, αλλάζοντας τη συνταγή και τη συσκευασία της, ενώ τα νέα προϊόντα Nestea είναι με γεύσεις φρούτων.

«Η αγορά έτοιμου τσαγιού έχει εξελιχθεί και η Nestle θεωρεί ότι έχει έρθει ο καιρός να αναπτύξει το Nestea ανεξάρτητα», ανέφερε η εταιρία την Παρασκευή, ανακοινώνοντας το τέλος της κοινοπραξίας που ήδη περιορίστηκε μόνο σε Ευρώπη και Καναδά το 2012.

Η Nestle ανέφερε την Παρασκευή ότι η Coca-Cola θα διατηρήσει την άδεια να παράγει και να πουλά Nestea στον Καναδά, την Ισπανία, την Πορτογαλία, την Ανδόρα, τη Ρουμανία, την Ουγγαρία και τη Βουλγαρία.

Το τμήμα Nestle Waters, το οποίο διαχειρίζεται τη μάρκα σε αρκετές χώρες περιλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, επίσης θα διαχειρίζεται το Νestea σε ευρωπαϊκές χώρες που δεν επηρεάζονται από τις συμφωνίες αδειοδότησης που έχει κλείσει με την Coca-Cola, πρόσθεσε.