AUTOin

Ποιοι οδηγοί θα πληρώσουν χαμηλά ασφάλιστρα και ποιοι υψηλά


Εκτός από την παραμετροποίηση στο καθορισμό του ύψους του ασφάλιστρου αυτοκινήτου που μπορεί να σχετίζεται με το μοντέλο του αυτοκινήτου, την μάρκα, την ιπποδύναμη, την επιτάχυνση, το χρώμα του αυτοκινήτου, η τεχνολογία της τηλεματικής και τα αποτελέσματα που θα δείχνουν οι έλεγχοι από την εφαρμογή αυτής τεχνολογίας θα είναι οι νέοι παράμετροι που θα συμβάλλουν στο καθορισμό του τελικού ασφαλίστρου .

Οσοι οδηγοί δεν θα έχουν στο ιστορικό τους ατυχήματα, ζημιές, θα οδηγούν προσεκτικά, χωρίς η οδήγηση τους να επιφέρει φθορές στο αυτοκίνητοθα έχουν την δυνατότητα να πληρώνουν χαμηλότερα ασφάλιστρα από εκείνους τους οδηγούς που οδηγούν χωρίς συναίσθηση του κινδύνους, προκαλούν ατυχήματα, ζημιές στο αυτοκίνητο τους. 

Ασφαλείς οδηγοί θα μπορούν να δουν μειώσεις στα τιμολόγια τους μέχρι και 20% όπως διατείνονται οι ασφαλιστικές  ενώ οι επικίνδυνοι θα δουν αυξήσεις επίσης και μέχρι 20%. .

Η μονάδα της τηλεματικής που τοποθετείται πάνω στο όχημα μετρά την απόσταση που διανύει κάθε οδηγό την ημέρα, την ταχύτητα που αναπτύσσει, σε ποια σημεία την αναπτύσσει, το στυλ που οδηγεί, αν έχει πολλές αυξομειώσεις ταχύτητας κατά την οδήγηση και σε συχνά χρονικά διαστήματα, την συχνότητα χρήσης φρένων κτλ.

Σε κάθε δε, απόσταση που διανύει ο οδηγός,  η τεχνολογία της τηλεματικής βγάζει ένα σκορ απόδοσης το οποίο είναι διαθέσιμο άμεσα στο οδηγό του οχήματος.

Η τεχνολογία της τηλεματικής έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται στην Ευρώπη. Στην Ελλάδα υπάρχει μία χρονική καθυστέρηση λόγω κόστους, αλλά και προσαρμογής της τεχνολογίας αυτής με τις κανόνες των ρυθμιστικών αρχών.