Επιχειρήσεις

Ποια στρατηγική θ' ακολουθήσει η ΝΝ Hellas για την κορυφή


Τις γνώσεις και την εμπειρία από την πολυετή παρουσία της στον τραπεζικό/χρηματοοικονομικό κλάδο επιδιώκει να μεταφέρει στον όμιλο της NN η νέα πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΝΝ Hellas, κ. Μαριάννα Πολιτοπούλου. Στην πρώτη επίσημη παρουσίαση της στον Τύπο υπό τα νέα της καθήκοντα, η κ. Πολιτοπούλου περιέγραψε, μεταξύ άλλων, τον βασικό άξονα στρατηγικής. Απώτερος στόχος της NN Hellas, όπως επισημάνθηκε, είναι να κατακτήσει τη Νο1 θέση στην Αγορά Ασφαλειών Ζωής, Υγείας και Αποταμίευσης-Επένδυσης στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα:

Η ενδυνάμωση της επωνυμίας, η αναθεώρηση και εμβάθυνση των συνεργασιών, η δημιουργία ενός πρότυπου εργασιακού περιβάλλοντος, η ψηφιοποίηση/βελτιστοποίηση των διαδικασίων και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι οι βασικοί τομείς που ο όμιλος θα εστιάσει την προσοχή του το επόμενο διάστημα. Σκοπός για τον Όμιλο αποτελεί τόσο η παροχή ποιοτικών προϊόντων όσο και η οργανική ανάπτυξη. Για την ιστορία πάντως, η ΝΝ για πρώτη φορά κατακτά την 1η θέση στην Αγορά Ασφαλειών Ζωής ως προς τα μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα, σύμφωνα με τα στοιχεία α' εξαμήνου 2016. 

"Εξετάζουμε όλα τα ενδεχόμενα για επενδύσεις, χωρίς όμως ν΄αποτελεί πιθανή προτεραιότητα κάποια εξαγορά άμεσα", διευκρίνισε η κα. Πολιτοπούλου απαντώντας σε ερωτήματα για ενδεχόμενη προσέγγιση της Εθνικής Αφαλιστικής (λόγω της πρόσφατης παρουσίας της στην ΕΤΕ).

Γνωστοποίησε όμως πως στόχος είναι η ενίσχυση της υπάρχουσας συνεργασίας με την Τρ. Πειραιώς(ήδη παρέχει το Smartplan) όπως συνέβη προσφάτως με τον όμιλο Υγεία - στο πλαίσιο της εδραίωσης των συνεργασιών με αναγνωρισμένους παρόχους στον τομέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών στην εγχώρια αγορά.

Σε κάθε περίπτωση, η NN Hellas δηλώνει έτοιμη ν' ανταπεξέλθει στις προκλήσεις του ανταγωνισμού εν μέσω της δυσμενούς συγκυρίας στην ασφαλιστική αγορά και την εγχώρια οικονομία επί το συνόλω, με την νέα CEO να τονίζει την δυναμική που έχει ο βασικός μέτοχος του ομίλου, το ισχυρό cash flow και τις premium υπηρεσίες που θέλει να προσφέρει ο Όμιλος στην αγορά. 

"Ήταν δύσκολη απόφαση ν' αφήσω τον τραπεζικό κλάδο. Αν δεν ήταν η NN ίσως να μην προχωρούσα στην εν λόγω μετακίνηση", σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σταχυολογώντας το όραμα για την επόμενη μέρα, αρχικός στόχος για την NN Hellas είναι να καταστεί το μεγαλύτερο Βrand στην αγορά και η πρώτη επιλογή για τους καταναλωτές μέσω μιας πελατοκεντρικής προσέγγισης. 

Επιθυμία της διοίκησης είναι η εταιρία να "γίνει πιο Digital", με στόχο την απλοποίηση των διαδικασιών προς όφελος των πελατών αλλά και την εξοικονόμηση πόρων. Για την ώρα τα projects που έχουν ολοκληρωθεί στον τομέα αυτόν είναι το Direct κανάλι της NN -με τους σχετικούς δείκτες να διαμορφώνονται σε χαμηλά επίπεδα για την ώρα- αναμένοντας αύξηση τα επόμενα χρόνια, και την ηλεκτρονική αίτηση (e- application).

Έμφαση θα δοθεί ξανά, με ενδεχόμενες τροποποιήσεις, το επόμενο διάστημα στα ασφαλιστικά - επενδυτικά προϊόντα (συνδεδεμένα με επενδύσεις και με εγγύηση κεφαλαίου στη λήξη) - ένα μοντέλο που αρχικά εφαρμόστηκε με επιτυχία στην ισπανική αγορά - καθώς οι πωλήσεις από τον Απρίλιο του 2015 ως σήμερα κρίνονται ιδιαίτερα ικανοποιητικές. 

Τέλος, οι πρωτοβουλίες Εταιρικής Υπευθυνότητας θα ενισχυθούν, ευθυγραμμισμένες με το πρόγραμμα Future Matters του Ομίλου.