Τι να πρωτογράψει κανείς για αυτό το fun to drive καυτό Γαλλικό χάτσμπακ, το Peugeot 106 1.6 Rallye 16V. Σημείο αναφοράς σε στρίψιμο και κράτημα, με οδική συμπεριφορά για αντιγραφή και σεμινάριο. Τόσο στην «σπαρτιάτικη» έκδοση Rallye, όσο και στην «χλιδάτη» GTI.
Απέναντι απο τον Γάλλο, στέκονταν ανταγωνιστικά τα: Citroen Saxo Vts, Opel Corsa C Gsi, Renault Clio 2 1,6 16v. Αλλά και τα VW Polo GTI, Fiat Punto Gt και Seat Ibiza 2 16V. Μπορεί o 1600άρης, 16 βάλβιδος κινητήρας του, να μην είχε το ξέφρενο ξέσπασμα του αντίστοιχου V-tec της Honda εκείνης της εποχής. Αλλά μετά τις 4.500 σ.α.λ, έχανες την βελόνα στο στροφόμετρο, μέχρι βαθιά στο κόφτη, γράφοντας ζηλευτές επιδόσεις απο στάση και όχι μόνο.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr