Επιχειρήσεις

Παπουτσάνης: Επέκταση του χαρτοφυλακίου σε άλλους κλάδους- Αύξηση τζίρου 22% το 2022


Σε επέκταση του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου και είσοδο σε αναπτυσσόμενους κλάδους, όπως είναι η φροντίδα ρούχων και τα καθαριστικά γενικής χρήσεως, σε ενίσχυση της πρωταγωνιστικής της θέσης στην αγορά Hotel Amenities και σε συνεχή ανάπτυξη σύμφωνα με τις αρχές της περιβαλλοντικής βιωσιμότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας, προχωρά η εταιρεία Παπουτσάνης. Τα παραπάνω ανέφερε, μεταξύ άλλων, σήμερα η διοίκηση στο πλαίσιο παρουσίασης της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Παρουσιάζοντας ισχυρές οικονομικές επιδόσεις, δημιουργώντας αξία και στους τέσσερις τομείς δραστηριοποίησης, επιμένοντας στην εξωστρέφεια με μακροχρόνιες συνεργασίες και αναπτύσσοντας καινοτόμα προϊόντα σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, η Παπουτσάνης αναγνωρίζεται ήδη διεθνώς ως πρωτοπόρος εταιρεία στον κλάδο παραγωγής σαπουνιών και υγρών καλλυντικών.

Όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη, ο κύκλος εργασιών παρουσίασε το 2022 αύξηση κατά 29% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 70,8 εκατ. ευρώ έναντι 54,8 εκατ. ευρώ το 2021. Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε σε 46,4 εκατ. ευρώ έναντι 34,0 εκατ. ευρώ το 2021 και αντιπροσωπεύει το 66% του συνολικού κύκλου εργασιών, παρουσιάζοντας ανάπτυξη κατά 36%.

Τα επώνυμα προϊόντα παρουσίασαν το 2022 συνολική ανάπτυξη κατά 8% συγκρινόμενη με το 2021 παρά την πτωτική πορεία της αγοράς του λιανεμπορίου και κυρίως της αγοράς αντισηπτικών, της οποίας η αξία μειώθηκε κατά 43% το διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2022 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης, εξαιρουμένων των αντισηπτικών, αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το 2021, αποτέλεσμα που οφείλεται τόσο στην οργανική ανάπτυξη μέσω νέων λανσαρισμάτων, επένδυσης σε επικοινωνία και επέκτασης της διανομής, καθώς και στη θετική συνεισφορά από την εξαγορά της σαπωνοποιίας ΑΡΚΑΔΙ για το διάστημα Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου του 2022. Εξαιρουμένων των πωλήσεων ΑΡΚΑΔΙ, η ανάπτυξη της συγκεκριμένης κατηγορίας, πλην του αντισηπτικού, ανέρχεται σε 16% σε σχέση με το 2021.

Στα ξενοδοχειακά προϊόντα σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων κατά 98% σε σχέση με το 2021. Η κατηγορία αυτή την αντίστοιχη περυσινή περίοδο κινήθηκε σε πολύ χαμηλά επίπεδα εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας. Το 2022, με την επανεκκίνηση της τουριστικής αγοράς, οι σχετικές πωλήσεις ενισχύθηκαν σημαντικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις του 2022 αυξήθηκαν κατά 51% σε σύγκριση με το 2019, χάρη στη διεύρυνση συνεργασιών με ήδη υπάρχοντες πελάτες, αλλά και την είσοδο νέων.

Τα προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρουσίασαν το 2022 αύξηση πωλήσεων κατά 12% σε σχέση με το 2021. Η αύξηση προήλθε από την περαιτέρω ενίσχυση συνεργασιών με πολυεθνικές εταιρίες για την παραγωγή προϊόντων τους, την ανάπτυξη του πελατολογίου και τη συνεχή διεύρυνση της γκάμας προϊόντων που προσφέρει η Παπουτσάνης.

Στις βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών σημειώθηκε αύξηση κατά 54% το 2022 στη συγκεκριμένη κατηγορία που αφορά κυρίως εξαγωγές. Η ανάπτυξη οφείλεται στην εδραίωση της εταιρείας ως ένας από τους βασικότερους προμηθευτές ειδικών σαπωνομαζών στη διεθνή αγορά, τη διεύρυνση του πελατολογίου, τη συνεχή ενίσχυση της προσφερόμενης ποικιλίας προϊόντων συμπεριλαμβανομένων των συνθετικών σαπωνομαζών αλλά και στη σημαντική αύξηση των τιμών πώλησης προκειμένου να καλυφθούν τα αυξημένα κόστη πρώτων υλών και παραγωγής.

Διαβαστε επισης