Τα αυτοκίνητα γίνονται υπολογιστές με ρόδες. Αυτή η εξέλιξη είναι ιδιαίτερα εμφανής στην Κίνα και υπογραμμίζεται από μια πρόσφατη μελέτη της εταιρείας συμβούλων διαχείρισης P3, η οποία ανέλυσε την απόδοση προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) από διάφορους κατασκευαστές.
Η P3 διοργάνωσε το «διήμερο Car Experience Event» στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους. Σχεδόν 70 πελάτες αποδέχθηκαν την πρόσκληση. Συνολικά οκτώ οχήματα ήταν διαθέσιμα για test drives. Σχεδόν όλα τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα, διέθεταν λειτουργία Level 2++, συγκεκριμένα τη λειτουργία «Navigation on Pilot» (NoP) στην πόλη (εξαιρέσεις: Baojun Yunduo με L2+ και BYD Song L με L2).
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr