Πολιτική

ΟΤΕ history/Τσαμάζ: Στόχος να παρουσιάσουμε μια καλύτερη εικόνα της Ελλάδας


Στόχος του ΟΤΕ μέσω του ΟΤΕ history, είναι να παρουσιάσει μια καλύτερη εικόνα της Ελλάδας και να μάθουν οι νέοι την ιστορία της χώρας, τόνισε ο Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου.

Το OTE history, θα προβάλλει, ντοκιμαντέρ,  αφιερώματα, μυθολογία, πολιτισμό, τέχνες και παραδόσεις.  Επιτεύγματα, ήθη και έθιμα. Το πρόγραμμα θα απαρτίζεται από ντοκιμαντέρ παραγωγής ΟΤΕ τν, σε συνεργασία με ξένα δίκτυα όπως το national geographic.

Θα υπάρχουν εκπομπές για τους Ελληνες, την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό.  

Η δημιουργία αυτού του καναλιού είναι το επιστέγασμα του ΟΤΕ τν.

"Έχουμε 446 χιλιάδες συνδρομητές.  το ΟΤΕ τν έκανε προσιτή στον ελληνα καταναλωτή τη συνδρομητική τηλεόραση", τόνισε ο κ. Τσαμάζ υπογραμμίζοντας ότι "15 δικά μας κανάλια τα τελευταία δύο χρόνια, τα ΟΤΕ Sport και τα ΟΤΕ σινεμά".

"Συνεχίζουμε τις επενδύσεις στον ΟΤΕ τν, θα στηρίξουμε τον ελληνικό κινηματογράφο".

Παράλληλα επεσήμανε ότι ο ΟΤΕ έχει συνάψει συνεργασίες με ξένα μεγάλα στούντιο και σχεδιάζει νέες υπηρεσίες.

Το 2016 χρονιά καλύτερης εμπειρίας του πελάτη

Η Πλατφόρμα hybrid,  αποτελεί σταθμό για τη συνδρομητική τηλεόραση παγκοσμίως. Replay TV, υπηρεσίες video on demand,  εγγραφή προγραμμάτων σε σκληρό δίσκο, high definition περιεχόμενο, δυνατότητα ενοικίασης ταινιών, όλα αυτά θα είναι διαθέσιμα με οποιονδήποτε πάροχο ίντερνετ.  

Remote recording μέσω ote TV go.  Υπηρεσία multi room.  User profile για όλα τα μέλη της οικογένειας.  

"Δημιουργούμε νέο πιο εύχρηστο μενού.  Από 1 Φεβρουαρίου ο νέος αποκωδικοποιητης,  από τον Απρίλιο σταδιακή αναβάθμιση του συστήματος για όλους τους συνδρομητές."

Βολές Τσαμάζ κατά του ανταγωνισμού
 
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τη ρύθμιση της αγοράς συνδρομητική τηλεόρασης που ζητά ο ανταγωνισμός τόνισε ότι ο ανταγωνισμός έχει επωφεληθει όλα τα χρόνια αφήνοντας τον ΟΤΕ να επενδύει και μετά να ζητά ρύθμιση.  
 
Το ίδιο έκαναν τόσο με την σταθερή τηλεφωνία όσο και με την κινητή.  Στόχος του ανταγωνισμού όπως είπε κκ. Τσαμάζ είναι η άνοδος της τιμής της καρτοκινητης καθώς αυτό είναι που επιζητουν αλλά δεν μπορούν να το κάνουν από μόνοι τους και για αυτό ζητούν συνεχώς ρύθμιση της αγοράς.
 
Όσον αφορά τη συνδρομητική τηλεόραση τόνισε για τον ανταγωνισμό ότι καλό θα είναι να κοιτάνε τα ρούχα οίκου τους και να προχωρήσουν σε επενδύσεις εάν ήθελαν θα μπορούσαν να πάρουν τη Νova τόνισε χαρακτηριστικά.