Με 21 Ermis επιβραβεύτηκαν στα Ermis Awards 2015 οι επιτυχημένες ενέργειες και καμπάνιες που υλοποίησε ο Όμιλος ΟΤΕ, για να επικοινωνήσει στο ευρύ κοινό και τους ανθρώπους του, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, τις χορηγικές δράσεις, αλλά και την νέα κοινή εμπορική μάρκα COSMOTE.
Ο Όμιλος ΟΤΕ ξεχώρισε κερδίζοντας 3 Gold, 11 Silver και 7 Βronze Ermis, στο θεσμό που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος και επιβραβεύει τις καλύτερες ιδέες επικοινωνίας και τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες.
Τα 3 Ermis Gold αφορούν στο πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας για το λανσάρισμα της νέας ταυτότητας COSMOTE, στην ταινία “66 Χρόνια” και στη χορηγία της συναυλίας της Lady Gaga.
Τα βραβεία αναλυτικά:
Ermis Gold:
• Πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας για το λανσάρισμα της νέας ταυτότητας COSMOTE, στην κατηγορία PR
• 66 Χρόνια, στην κατηγορία Παραγωγή Διαφημιστικών Ταινιών
• Χορηγία συναυλίας Lady Gaga, στην κατηγορία Παραγωγή Εκδηλώσεων.
Ermis Silver:
• Καρέκλα OTE TV, στην κατηγορία AD/Τηλεοπτικά
• Γλώσσα ΟΤΕ-COSMOTE, στην κατηγορία AD/Poster
• Προωθητικές ενέργειες για τη συναυλία της Lady Gaga, στην κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT/Live Experience
• What’s Up Beaches, στην κατηγορία DIRECT/Mobile Marketing
• Μετράμε ώρες, λεπτά, δευτερόλεπτα για να απολαύσουμε τον Robbie Williams, στην κατηγορία MEDIA/Υπαίθρια Διαφήμιση
• Πρώτη φορά στα ερτζιανά ενώνουμε το πρόγραμμα δύο σταθμών, στην κατηγορία MEDIA/Ραδιόφωνο
• Press Event Downton Abbey Season 5, στην κατηγορία PR
• Ανθοπώλης OTE Business, στην κατηγορία PRODUCTION/Παραγωγή διαφημιστικών ταινιών
• WIFIPENDENCEDAY, στην κατηγορία PRODUCTION/Παραγωγή διαφημιστικών ταινιών
• Χορηγία συναυλίας Robbie Williams, στη κατηγορία PRODUCTION/Παραγωγή εκδηλώσεων
• COSMOTE Branding Μεγάρου ΟΤΕ, στην κατηγορία PRODUCTION/Branding εκδηλώσεων
Ermis Bronze:
• Σειρά έργων Γλώσσα, Ραδίκια, Δόντι ΟΤΕ-COSMOTE, στην κατηγορία AD/Poster
• The Black Keys Concert Activations, στην κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT/Live Experience
• What’s Up the Black Keys, στην κατηγορία DIGITAL/User generated content
• What’s Up Beaches, στην κατηγορία DIGITAL/Utility, Tool, Service
• What’s Up Beaches, στην κατηγορία DIRECT/Συνέργιες
• COSMOTE Branding Μέγαρο ΟΤΕ, στην κατηγορία MEDIA/Άλλοι τρόποι επικοινωνίας
• Καρέκλα σκηνοθέτη OTE TV, στην κατηγορία PRODUCTION/Παραγωγή διαφημιστικών ταινιών.
ΕΥΖην
Τί είναι η αληθινή Ευημερία και γιατί η "ευτυχία"... παραπλανεί
Εδώ και αιώνες βλέπουμε μαζική βελτίωση του βιοτικού επιπέδου. Για παράδειγμα, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ του Καναδά αυξήθηκε από περίπου 1.441 δολάρια το 1820 σε 45.530 δολάρια το 2022. ...