AUTOin

Opel Rocks-e: Μια "γέφυρα" μεταξύ σκούτερ και Ι.Χ


Νέα δεδομένα δημιουργούνται και στα αυτοκίνητα πόλης λόγω της ηλεκτροκίνησης που, με βάση τα σημερινά τεχνικά δεδομένα, συναντά δυσκολίες στην εφαρμογή της στα μικρά αυτοκίνητα κυρίως λόγω του όγκου και του βάρους των μπαταριών. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων στη προσπάθειά τους να καλύψουν τα κενά που παρουσιάζονται στην γκάμα των μοντέλων τους, λόγω της σταδιακής κατάργησης δημοφιλών μοντέλων της κατηγορίας Α, που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης, δημιουργούν νέες προτάσεις για την αστική μετακίνηση. Ανάμεσα στις νέες τάσεις περιλαμβάνεται και η κατασκευή διθέσιων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που παίρνουν τη θέση των σκούτερ.

Η Opel παρουσίασε το νέο Rocks-e, ένα μοντέλο που γεφυρώνει το κενό μεταξύ των σκούτερ και των επιβατικών αυτοκινήτων. Προσφέρει ηλεκτροκίνηση με προστασία από τον αέρα και τη βροχή.

Το διθέσιο όχημα μήκους 2,41 μ., στη Γερμανία, μπορούν ήδη να το οδηγούν νεαρά άτομα ηλικίας από 15 ετών με δίπλωμα οδήγησης κατηγορίας AM1. Το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα είναι προσιτό σε όλους σχεδόν τους οδηγούς, από νεαρούς αρχάριους μέχρι εργαζόμενους που χρειάζονται ένα καθημερινό μέσο μετακίνησης.

Η τιμή εκκίνησης για το νέο Rocks-e στη Γερμανία θα είναι σαφώς μικρότερη από την αντίστοιχη ενός μικρού αυτοκινήτου, ενώ το μηνιαίο κόστος μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing) θα είναι παρόμοιο με αυτό του εισιτηρίου σε δημόσιο μέσο μεταφοράς. Θα διατίθεται για παραγγελία online ή απευθείας σε επιλεγμένους διανομείς Opel από το φθινόπωρο στη Γερμανία. Περισσότερες αγορές θα ακολουθήσουν το 2022.

rocks-e

Το ηλεκτρικό όχημα (E-vehicle) έχει αυτονομία έως 75 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Έχει μήκος 2,41 μ., πλάτος 1,39 μ. και ζυγίζει μόλις 471 κιλά. Κύκλος στροφής 7,2 μ., που διευκολύνει την καθημερινή χρήση στην πόλη. Η μπαταρία 5,5 kWh φορτίζεται πλήρως σε 3,5 ώρες περίπου μέσω μιας στάνταρ οικιακής πρίζας.

Η πόρτα του συνοδηγού ανοίγει προς τα εμπρός όπως συνήθως, ενώ η πόρτα του οδηγού ανοίγει προς τα πίσω, προς την αντίθετη δηλαδή κατεύθυνση.

Στο εσωτερικό, τα δύο καθίσματα είναι έκκεντρα τοποθετημένα, ώστε ο συνοδηγός να έχει αρκετό χώρο στην περιοχή των ποδιών και ο οδηγός να μπορεί να μετακινεί το κάθισμά του εμπρός - πίσω. Ο χώρος για το κεφάλι είναι άφθονος, ακόμα και για χρήστες με ύψος πάνω από 1,9 μ.

Προσφέρει χώρο αποσκευών 63 λίτρων στην περιοχή των ποδιών του συνοδηγού, ενώ υπάρχει και ένα άγκιστρο για μία τσάντα μεγέθους XXL.

Το cockpit πληροί τις απαιτήσεις της σύγχρονης νέας γενιάς. Στην οθόνη προβάλλεται συνοπτικά η ταχύτητα, το πρόγραμμα οδήγησης (Drive, Neutral, Reverse), η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία και η χιλιομετρική κάλυψη.

Πρακτικές λεπτομέρειες περιλαμβάνουν βάση για smartphone τοποθετημένη στην κεντρική κονσόλα. Υπηρεσίες όπως η εφαρμογή «myOpel» παρέχουν περαιτέρω πρακτικές πληροφορίες.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα