Η Lotus Engineering και ξεκινώντας τις «σκανδαλιές», πήρε τον 6 κύλινδρο, 24V σε σειρά τρίλιτρο (2.969 κ.εκ) υπερτετράγωνο (95 x 69,8 mm) κινητήρα του Opel Omega A. Ο οποίος και διέθετε συμπίεση 9,2:1 με 177 άλογα και τον υπερκύβισε στα 3.615 κ.εκ, αλλάζοντας απλά την διαδρομή των εμβόλων. Απο 69,8 mm στα 85 mm, ενώ χαμήλωσε και την συμπίεση στο 8,2:1. Ο νέος κωδικός του κινητήρα, ήταν C36GET.
Στη συνέχεια και «περιποιήθηκε» κατάλληλα με ροική εξέλιξη την κυλινδροκεφαλή. Τοποθέτησε νέα «εντόσθια» με ελαφρωμένες και σφυρήλατες μπιέλες, πιστόνια και γυαλισμένο στρόφαλο. Όλα σε δικά της σχέδια αλλά και κατασκευή απο τον μαίτρ του είδους την Mahle. Με απώτερο στόχο την αντοχή στις αυξημένες καταπονήσεις και την όσο το δυνατόν περισσότερη ευστροφία.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr