Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ: Θετικές επιδόσεις στο α΄τρίμηνο - Αποδίδουν τα νέα παιχνίδια


Αυξημένα έσοδα και οριακή κάμψη κερδών εμφάνισε στο πρώτο τρίμηνο της φετινής χρήσης ο ΟΠΑΠ, επιτυγχ΄νοντας ικανοποιητικούς ρυθμούς οργανικής ανάπτυξης.

Η μεγαλύτερη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα έδωσε χθες στη δημοσιότητα τα στοιχεία των οικονομικών της επιδόσεων α΄τριμήνου, τα οποία διαμορφώθηκαν ως εξής:

 - Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) αυξήθηκαν κατά 4,2% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν σε €549,7 εκ. έναντι €527,4 εκ. το α΄ τρίμηνο 2023. Ιδιαίτερα σσημαντική ήταν η συνεισφορά του online, η οποία ανήλθε σε €147,1 εκ., αυξημένη κατά 15,4% σε ετήσια βάση.
  - Τα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 190,3 εκ. ευρώ, μειωμένα κατά 3,1% σε ετήσια βάση ή κατά 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, ως αποτέλεσμα των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων που οφείλονται κυρίως στα αυξημένα έξοδα μάρκετινγκ για την προώθηση νέων λανσαρισμάτων και βελτιώσεων προϊόντων.
  -  Τα καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε €113,3 εκ. έναντι €118 εκ. το α’ τρίμηνο 2023, μειωμένα κατά 3,9% σε ετήσια βάση, λόγω των αυξημένων λειτουργικών εξόδων, μέρος των οποίων αντισταθμίστηκε από τα χαμηλότερα χρηματοοικονομικά έξοδα. Σε συγκρίσιμη ετήσια βάση, τα  καθαρά κέρδη τριμήνου ανήλθαν σε €115,5 εκ. σε σύγκριση με €118,3εκ. το α’ τρίμηνο του 2023, μειωμένα κατά 2,4%.

Jan Karas: Ετοιμοι για άλλη μία επιτυχημένη χρονιά

Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσμτα ο CEO. της εταιρείας Jan Karas δήλωσε:

«Ο ΟΠΑΠ σημείωσε δυναμικές επιδόσεις και οργανική ανάπτυξη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, με οδηγό την εστίασή μας στη βελτίωση των προτάσεών μας προς τους πελάτες και στην προώθηση καινοτομιών.

» Στο πλαίσιο αυτό, το online κανάλι κατέγραψε ισχυρή δραστηριότητα, ενώ το retail κανάλι ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του. Σε επιπρόσθετο GGR οδήγησε η επιτυχημένη ανανέωση του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών που διεξάγονται μέσω κληρώσεων, η οποία ξεκίνησε στα τέλη του 2023, με την επανατοποθέτηση του ΛΟΤΤΟ και του ΤΖΟΚΕΡ, και ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2024, με τη διάθεση του Eurojackpot.

Επίσης, το OPAP Store App, ο βασικός πυλώνας για την ψηφιοποίηση των retail δραστηριοτήτων μας, διατήρησε την ισχυρή δυναμική του. Επιπλέον, η online πρότασή μας προς τους πελάτες βελτιώθηκε περαιτέρω, μέσω ενός καινοτόμου προγράμματος loyalty και μιας ευρείας γκάμας δωρεάν παιχνιδιών.

Κοιτώντας μπροστά, εστιάζουμε στην περαιτέρω αναβάθμιση των προϊόντων μας σε κάθε κατηγορία και στην επίτευξη προόδου σε όλους τους πυλώνες της επιχειρηματικής στρατηγικής Fast Forward του ΟΠΑΠ. Συνολικά, είμαστε κατάλληλα τοποθετημένοι για άλλη μια επιτυχημένη χρονιά, με την προσοχή μας να στρέφεται πλέον στα επικείμενα μεγάλα διεθνή αθλητικά γεγονότα.

Παραμένουμε προσηλωμένοι στην προσφορά υψηλών αποδόσεων για τους μετόχους μας, στη δημιουργία αξίας για τους εταίρους μας και στην κοινωνική συνεισφορά».

Διαβαστε επισης