Νέο εύρημα από την έρευνα της 4Life Direct που πραγματοποίησε η KANTAR TNS, αποκαλύπτει την έντονη αναζήτηση της ελληνικής οικογένειας, για τρόπους που θα εξασφαλίσουν το μέλλον των παιδιών τους. Πολλοί αισθάνονται ότι η τωρινή οικονομική κατάσταση μειώνει δραστικά τις επιλογές τους.
Συγκεκριμένα, στο ερώτημα αν θα αγόραζαν ένα ασφαλιστικό προϊόν ζωής, που είχε ικανοποιητικό για αυτούς κόστος, το 52% απάντησε πως πιθανόν ή σίγουρα θα το αγόραζε, κυρίως για την εξασφάλιση των παιδιών. Επιπρόσθετα το 77% δηλώνει πως βρίσκει εξαιρετική την ιδέα το ασφαλιστικό προϊόν να προσφέρει οφέλη και παροχές προς τα παιδιά. Σημαντικό είναι επίσης πως η υποστήριξη των παιδιών της οικογένειας, φαίνεται να είναι ο κυριότερος λόγος για τον οποίο κάποιος θα προχωρούσε σε ασφάλιση ζωής. Άλλες παροχές όπως κάλυψη του φόρου κληρονομιάς, έξοδα κηδείας ή άλλων οικογενειακών υποχρεώσεων, συγκεντρώνουν επίσης σημαντικά ποσοστά.
Επιπλέον, συγκεκριμένα προνόμια σε προγράμματα ζωής, όπως εντολή αποζημίωσης σε 24 ώρες, σταθερά ασφάλιστρα και αυξημένο όριο ηλικίας εισόδου, είναι χαρακτηριστικά που το 93% των ερωτηθέντων βρίσκει σημαντικά, ειδικά όταν αφορούν την εξασφάλιση των παιδιών.
Στο πλαίσιο της έρευνας αυτής, η 4Life Direct και το προϊόν «Εξασφάλιση Οικογένειας» προσφέρει παροχές του που καλύπτουν τις παραπάνω ανάγκες. Η εταιρεία αποζημιώνει μέσα σε 24 ώρες, με ποσό που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάθε ανάγκη που θα προκύψει, όπως φόρος κληρονομιάς, εξυπηρέτηση δανείου, εκπαίδευση ή και καθημερινά έξοδα.
TECHin
Τι κάνει τον ανθρώπινο πολιτισμό μοναδικό;
Τι ξεχωρίζει τον ανθρώπινο πολιτισμό από αυτούς των άλλων ζώων; Είναι ένα ερώτημα που προβληματίζει επιστήμονες εδώ και αιώνες. Παρόλο που ο ανθρώπινος πολιτισμός – η κοινή γνώση, ...