TECHin

Οι γονείς εμπιστεύονται τη διαδικτυακή δραστηριότητα των παιδιών τους


Μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Kaspersky, έχει διαπιστώσει ότι σε μια προσπάθεια να προωθηθεί η αυτορρύθμιση στο διαδίκτυο, το 52% των γονέων εμπιστεύονται την κρίση των παιδιών τους όσον αφορά τη θέσπιση ορίων σχετικά με το χρόνο που περνούν στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, το 70% των γονέων παραδέχονται ότι οι ίδιοι δαπανούν πάρα πολύ χρόνο online και σχεδόν τρεις στους τέσσερις (72%) αισθάνονται ότι η χρήση του διαδικτύου και των φορητών συσκευών εν γένει μπαίνουν εμπόδιο στην οικογενειακή τους ζωή.    

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι ψηφιακές δραστηριότητες μπορούν να είναι εθιστικές και να αποσπούν την προσοχή των παιδιών από τις «περιπέτειες» του πραγματικού κόσμου. Πάνω από τους μισούς νέους γονείς εμπιστεύονται τα παιδιά τους όταν πρόκειται για τον χρόνο που αφιερώνουν στο Διαδίκτυο, και αυτό που είναι πιο ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η πρακτική είναι πιο συνηθισμένη ανάμεσα στους μπαμπάδες. Οι μπαμπάδες φαίνεται να εμπιστεύονται περισσότερο τα παιδιά τους ότι γνωρίζουν πότε πρέπει να κάνουν διάλειμμα, με σχεδόν τρεις στους πέντε (57%) να υιοθετούν την προσέγγιση αυτή, σε σύγκριση με λιγότερες από τις μισές (48%) μαμάδες.

Ακόμα, το 40% των γονέων δεν αισθάνονται την ανάγκη να ελέγχουν ή να επιβλέπουν τις διαδικτυακές δραστηριότητες των παιδιών τους ή τη γενικότερη χρήση του Διαδικτύου. Αυτή θα μπορούσε να αποβεί μία επικίνδυνη στρατηγική, καθώς, παρά την εξοικείωση των παιδιών με τις ηλεκτρονικές εφαρμογές και την πλοήγηση στο διαδίκτυο, οι κίνδυνοι του κυβερνοχώρου δεν απέχουν παρά μόνο ένα κλικ.

Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι γονείς δεν θέτουν περιορισμούς ούτε και στις δικές τους συνήθειες αναφορικά με τον χρόνο που δαπανούν στις φορητές συσκευές τους και σερφάροντας στο διαδίκτυο. Το 70% αναγνώρισε ότι είναι αρκετά εθισμένοι στο διαδίκτυο. Επιπλέον, το 84% αυτών παραδέχθηκε ότι έχει χρησιμοποιήσει συνδεδεμένες στο διαδίκτυο ή φορητές συσκευές μπροστά στο παιδί τους στο σπίτι, και οι μισοί γονείς (51%) ορισμένες φορές επέτρεψαν στο διαδίκτυο ή/και τις φορητές συσκευές να διακόψουν μια συζήτηση με τα παιδιά τους.

«Το διαδίκτυο και οι ψηφιακές υπηρεσίες προσφέρουν στα παιδιά ένα ευρύ φάσμα ελκυστικών περιεχομένων, και μπορούν να κρατήσουν το ενδιαφέρον τους ζωντανό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πρέπει επίσης να θυμόμαστε ότι ο πραγματικός κόσμος μπορεί να είναι ακόμα πιο ελκυστικός, ειδικά αν οι γονείς είναι έτοιμοι να επενδύσουν τον χρόνο τους και να τον περάσουν μαζί με τα παιδιά τους σε κοινές δραστηριότητες. Τη δεδομένη στιγμή είναι ακόμα πιο σημαντικό και πολύτιμο για τις οικογένειες και τους φίλους να συνδεθούν, να δημιουργήσουν δεσμούς και κοινές μνήμες», υπέγραψε η Marina Titova, Head of Consumer Product Marketing στην Kaspersky.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα