Επιχειρήσεις

Οι δημοφιλέστερες ελληνικές διαφημίσεις στο YouTube το 2017


Στην αρχή κάθε νέου έτους, το YouTube γιορτάζει τις κορυφαίες διαφημίσεις του προηγούμενου χρόνου, με το ετήσιο YouTube Ads Leaderboard.

Η λίστα καταρτίζεται με τη χρήση ορισμένων από τις πιο ισχυρές ενδείξεις σχετικά με τις επιλογές του χρήστη, όπως η διάρκεια παρακολούθησης, ο αριθμός των προβολών και το μείγμα διαφημιστικών και οργανικών προβολών.

Εξετάζοντας τις κορυφαίες διαφημίσεις του 2017, το YouTube, διαπιστώνει:

- Έμφαση στο θέμα της οικογένειας: Η συναισθηματικά φορτισμένη αφήγηση ιστοριών είναι το κλειδί για την οικοδόμηση της αγάπης και της προτίμησης για μία μάρκα . Πρόκειται για ένα δεδομένο που οι κορυφαίοι δημιουργοί αξιοποίησαν τη χρονιά που πέρασε, με την οικογένεια και τις οικείες σχέσεις να αναδύονται ως βασικά θέματα της διαφήμισης. 

- Κριτική στάση απέναντι στο 2017: Μέσα σε ένα έτος πολιτικής και κοινωνικής αναταραχής, πολλές μάρκες επέλεξαν να πάρουν θέση σε κοινωνικά θέματα, γεγονός που οδήγησε σε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες δημιουργίες που προκάλεσαν και αποτέλεσαν τροφή για σκέψη και προβληματισμό φέτος.

Αυτό που στην αρχή μπορεί να φανεί μια ανομοιογενής ομάδα διαφημίσεων, με την καθεμία να ανοίγεται σε διαφορετικές δημιουργικές κατευθύνσεις, έχει στην πραγματικότητα έναν κοινό παρονομαστή. Η καθεμία καταλήγει σε ένα ξεκάθαρο μήνυμα που προκαλεί μια συναισθηματική αντίδραση.

Παρακάτω  μπορείτε να δείτε τις μάρκες και τις διαφημιστικές εταιρείες που δημιούργησαν τις κορυφαίες διαφημίσεις της χρονιάς στην Ελλάδα, καθώς και τα links που οδηγούν σε αυτές:

 

Ο Laurent Delmouly, Marketing Director στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία, δήλωσε σχετικά: «Με μεγάλη μας χαρά πληροφορηθήκαμε πως η μπύρα ΑΛΦΑ κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων στην Ελλάδα στο YouTube Ads Leaderboard για το 2017, με την πιο πρόσφατη τηλεοπτική διαφήμιση "The Greengrocer”. Όπως και στην περίπτωση της επιτυχίας μας το 2016, με το "The Dance", το YouTube διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη μετάδοση της διαφήμισής μας σε όλα τα συναφή κοινά».

Ο Νίκος Βαβάκης, Creative Director στην Soho Square Athens τόνισε με την σειρά του:

«H μεγαλύτερη επιτυχία στη δουλειά μας είναι η αποδοχή της από τον κόσμο. Και είναι πολύ ξεχωριστό το συναίσθημα που έχεις όταν συνειδητοποιείς, ότι η ταινία που “βγήκε εκεί έξω” δημιούργησε νέους κανόνες συναισθηματικής εμπλοκής σε χιλιάδες ανθρώπους, που δεν είδαν απλώς την ιστορία της ΑΛΦΑ. Είδαν τον ίδιο τους τον εαυτό σ’ αυτή την ιστορία».

Η Αλεξία Λασκαράτου, Implulse Confectionary Manager στη Nestle Hellas, σημείωσε σχετικά: «Χορός. Το πιο απλό, συχνό, διασκεδαστικό, απολαυστικό διάλειμμα.

Στο χορό λοιπόν, στη φαντασία των πιο αγαπημένων ‘Youtubers’, στο πιο διαδεδομένο μέσο, το YouTube, και στον αυθορμητισμό των καταναλωτών της KitKat βασίστηκε η καμπάνια μας #zitotodialeimma Dance κάνοντας ένα από τα καλύτερα διαλείμματα του 2017. Ευχαριστούμε πολύ». 

Από την πλευρά της, η Αθηνά Κάρκα, Senior Account Director στην JWT Athens, υπογράμμισε τα εξής: «Στο digital περιβάλλον το κοινό δέχεται καθημερινά αμέτρητες πληροφορίες. Αν θες η επικοινωνία σου να ξεχωρίσει, είναι πολύ σημαντικό αυτό που προβάλεις να είναι original και relevant. Γι’ αυτό για την καμπάνια Kit Kat παρακολουθήσαμε όλα τα trends της αγοράς, χρησιμοποιήσαμε influencers που έχουν απήχηση στο κοινό μας και δημιουργήσαμε το δικό μας original track και χορό που αγαπήθηκαν άμεσα και έφεραν εξαιρετικά αποτελέσματα».

«Συγχαρητήρια σε κάθε μάρκα, σε κάθε διαφημιστικό γραφείο και στις εταιρείες επικοινωνίας, για αυτή τη λίστα, καθώς αγκάλιασαν τη δύναμη της αφήγησης ιστοριών που απελευθερώνει το YouTube», δήλωσε ο Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Greek Market, Agencies & YouTube.