Συνέχισε την ανοδική πορεία του, το BMW Group, βλέποντας τις παγκόσμιες πωλήσεις του να αυξάνονται και τον Οκτώβριο στα 204.295 οχήματα (+1,7%). Οι παραδόσεις από την αρχή της χρονιάς σημείωσαν άνοδο 1,7% έναντι της ίδιας περιόδου πέρσι, με πωλήσεις 2.070.496 πολυτελών οχημάτων BMW, MINI και Rolls-Royce.
«Ο καταιγισμός νέων μοντέλων μας εξακολουθεί να έχει θετική επίδραση. Πετύχαμε νέο ρεκόρ πωλήσεων Οκτωβρίου και πρώτου 10μηνου της χρονιάς», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων. «Με τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας, πετύχαμε σταθερή αύξηση 8,6% τον Οκτώβριο. Το BMW i3 είναι αληθινός πρωτοπόρος ηλεκτροκίνησης και δημοφιλέστερο από ποτέ, καταφέρνοντας να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 20% σχεδόν από την αρχή της χρονιάς», πρόσθεσε ο Nota.
Οι πωλήσεις οχημάτων μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,0% τον Οκτώβριο, φτάνοντας τις 176.291 μονάδες. Τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, οι πωλήσεις BMW αυξήθηκαν κατά 2,3% στα 1.777.691 οχήματα. Με την αρωγή της νέας BMW Σειράς 8, της νέας BMW Σειράς 7 και της ολοκαίνουργιας BMW X7, οι πωλήσεις της πολυτελούς κατηγορίας απογειώθηκαν κατά 60% σχεδόν το διάστημα ΙΑΝ - ΟΚΤ. Το BMW Group σχεδιάζει να διπλασιάσει τις πωλήσεις του στην πολυτελή κατηγορία μεταξύ 2018 και 2020. Τα μοντέλα BMW X όπως η BMW X5, που πούλησε 13.162 μονάδες (+67,5%) τον Οκτώβριο, και η BMW X3, που από πέρσι κατάφερε να εκτοξεύσει τις πωλήσεις της κατά 67,4% (256.148 οχήματα) το πρώτο 10μήνο, συνέβαλαν επίσης στην επιτυχία της μάρκας.
Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων του BMW Group αυξήθηκαν κατά 8,6% φτάνοντας τις 14.182 μονάδες τον Οκτώβριο, με τον ερχομό των νέων BMW 330e* και BMW X5 xDrive45e*. Η μάρκα BMW i, με τα BMW i3 και BMW i8, συνέχισε τη θετική τάση πωλήσεων κατά τη διάρκεια την χρονιάς, με αύξηση +19,3% και 34.479 μονάδες. Οι πωλήσεις του MINI Cooper S E Countryman ALL4* Plug-in Hybrid αυξήθηκαν κατά 30,1% τους πρώτους δέκα μήνες της χρονιάς, συγκεντρώνοντας συνολικά 13.274 μονάδες. Με το λανσάρισμα της BMW X3 σε plug-in υβριδική έκδοση* και του αμιγώς ηλεκτρικού MINI*, το BMW Group θα επεκτείνει τη γκάμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων του σε 12 μοντέλα μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Το BMW Group σκοπεύει να έχει ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στους δρόμους μέχρι το τέλος του 2021. Η εταιρεία προβλέπει να έχει παραδώσει στους πελάτες συνολικά μισό εκατομμύριο πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα BMW και MINI μέχρι τα τέλη της φετινής χρονιάς. Το BMW Group σχεδιάζει επίσης να προσφέρει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2023 – πάνω από τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Σε μία άκρως ανταγωνιστική κατηγορία κα με έμφαση στην ανάπτυξη κερδοφόρων πωλήσεων, οι πωλήσεις MINI το διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου ανήλθαν στις 288.613 μονάδες σε όλο τον κόσμο (-2,3%). Οι πωλήσεις μηνός Οκτωβρίου μειώθηκαν, στις 27.589 μονάδες (-6,2%). Εκτός από τα βασικά μοντέλα, οι εκδόσεις John Cooper Works της MINI σημείωσαν ισχυρή ζήτηση από το μήνα Οκτώβριο.
Από την αρχή της χρονιάς, η BMW Motorrad συνέχισε να καταγράφει ισχυρή άνοδο και κατάφερε να παραμείνει στο ίδιο υψηλό επίπεδο της προηγούμενης χρονιάς. Το πρώτο 10μηνο του 2019, συνολικά 149.577 μοτοσικλέτες και maxi scooters BMW παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο (+7,0%). Οι πωλήσεις Οκτωβρίου μειώθηκαν κατά 3,1%, στις 12.645 μονάδες.
Πωλήσεις BMW και MINI στις περιοχές/αγορές
Παρά τις διάφορες δυσκολίες που επηρεάζουν την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, το BMW Group αύξησε τις πωλήσεις του τον Οκτώβριο σε σημαντικές περιοχές όπως η αμερικανική ήπειρος (+6,0%) και η Κίνα (+8,8%). Λόγω της επιτυχίας των μοντέλων BMW X και της νέας BMW X7, οι αμερικανικές πωλήσεις της BMW ήταν 9,4% υψηλότερες από τον περσινό Οκτώβριο. Στη γερμανική αγορά, συνολικά 29.041 οχήματα BMW και MINI πωλήθηκαν τον Οκτώβριο: αύξηση 2,5%. Από την αρχή της χρονιάς παραδόθηκαν 269.389 οχήματα (+3,6%) στους αγοραστές τους. Οι πωλήσεις του BMW i3 από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Οκτώβριο στη Γερμανία διπλασιάστηκαν από πέρσι (8.207 μονάδες). Αυτό ανέδειξε την BMW σε ηγέτη της γερμανικής αγοράς στις ταξινομήσεις νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων (πηγή: IHS Markit 10/2019 Report).
Σε ένα παγκόσμιο περιβάλλον αγοράς που παραμένει ρευστό και άκρως ανταγωνιστικό, όπως αναφέρει το σχετικό ανακοινωθέν, η εταιρία προβλέπει ελαφρά αύξηση πωλήσεων σε ετήσια βάση, ενώ εξακολουθεί να εφαρμόζει πιστά τη στρατηγική της που δίνει προτεραιότητα στην κερδοφορία έναντι του όγκου πωλήσεων.