Νέο Επιχειρείν

Ο δημιουργός των OliveSmart φιαλών νικητής του 2ου Διαγωνισμού Καινοτομίας της Apivita


Ο δημιουργός  των OliveSmart φιαλών, Αθανάσιος Δεμεσλής, είναι ο νικητής του 2ου Διαγωνισμού Καινοτομίας της Apivita, «Life Innovation», ο οποίος ξεκίνησε στα τέλη Απριλίου από την εταιρεία, σε συνεργασία με το Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Βιοεπιχειρείν».

Στόχος του διαγωνισμού είναι να δώσει στους νέους τα κίνητρα για να σκέφτονται και να πράττουν καινοτόμα. Τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών. 
 
Ο κ. Αθανάσιος Δεμεσλής ανακηρύχθηκε νικητής από το κοινό και την κριτική επιτροπή, που παρακολούθησαν τις τρεις παρουσιάσεις που έφτασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού.

Η πρόταση του κ. Δεμεσλή περιελάμβανε τη δημιουργία των φιαλών OliveSmart, οι οποίες θα είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την ποιότητα του ελαιολάδου πριν την αγορά του, καθώς θα παρέχεται έλεγχος της ποιότητας σε πραγματικό χρόνο. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την εκπαίδευση των καταναλωτών σε ένα quality-oriented μοντέλο, κάνοντας έτσι το ελληνικό ελαιόλαδο ανταγωνιστικό, αποφέροντας παράλληλα περισσότερα κέρδη και στον παραγωγό, ανεβάζοντας έτσι και το βιοτικό επίπεδο χιλιάδων ανθρώπων, που έχουν ως κύρια πηγή εισοδήματος την παραγωγή ελαιόλαδου.
 
Ο κ. Δεμεσλής θα λάβει μία πλήρη υποτροφία στο πρωτοποριακό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Βιοεπιχειρείν», που έχει σχεδιαστεί από το Τμήμα Βιοχημείας και Βιοτεχνολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και το Ινστιτούτο Βιολογίας, Φαρμακευτικής Χημείας και Βιοτεχνολογίας του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.
 
«Πρόκειται για έναν θεσμό που δημιουργείται και μπορεί να εκτινάξει την ελληνική καινοτομία προς όφελος των ελληνικών επιχειρήσεων» δήλωσε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο κ. Δεμεσλής και συμπλήρωσε: «Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι η όλη ουσία ξεκινάει από το στάδιο της εκπαίδευσης και από το στάδιο της ευκαιρίας. Πρέπει να υπάρχει ευκαιρία για να πραγματοποιηθούν όλα τα οράματα που μπορούν να αλλάξουν τον τόπο».
 
Τη δεύτερη θέση στον διαγωνισμό κατέλαβε η κ. Αικατερίνη Κώστογλου με την ιδέα της για τη δημιουργία ενός σκευάσματος με κύρια βάση το σταφύλι, το οποίο θα επιδρά θετικά στα συμπτώματα της ροδόχρου ακμής.
 
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η κ. Μαρία Χατζηγεωργίου, με την πρόταση δημιουργίας ενός συστήματος επαναπλήρωσης, που θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να φτιάξει τον δικό του εξατομικευμένο συνδυασμό προϊόντων, ώστε να καλύψει τις ανάγκες της επιδερμίδας του.
 
«Αυτές οι μικρές "φωλιές" υγιούς επιχειρηματικότητας να μπορέσουν να αναχθούν σε εθνικό επίπεδο» ανέφερε ο πρόεδρος της Apivita, κ.Νίκος  Κουτσιανάς, επισημαίνοντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πως «αυτό απαιτεί εθνική συνεννόηση και εθνική στρατηγική για να αναπτυχθούν δραστηριότητες στο σύνολό τους, οι οποίες θα μπορούν να ανταποκριθούν στα σημερινά θέματα και να δώσει το έναυσμα προς το διεθνές στερέωμα», παράλληλα με επαναπροσδιορισμό της επιχειρηματικότητας.

Διαβαστε επισης