Πολιτική

Νέα χρονιά, νέα εμφάνιση: Ανανεώστε την ιστοσελίδα σας το 2017!


Καθώς οδεύουμε με γοργούς ρυθμούς στην έναρξη της νέας χρονιάς, οι πιθανότητες λένε ότι σκέφτεστε ήδη τα επόμενα επαγγελματικά σας βήματα στο χώρο του μάρκετινγκ για το 2017. Όταν δε πρόκειται για το digital marketing, η ιστοσελίδα σας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να ξοδέψετε μία περιουσία έτσι ώστε να εξασφαλίσετε ότι η ιστοσελίδα σας ανταποκρίνεται στις επιθυμητές σας προσδοκίες. Αρκούν μερικές μικρές διορθωτικές ενέργειες και ένας μικρός ανασχεδιασμός προκειμένου να ξανακτίσετε την ιστοσελίδα σας, καθιστώντας την αντάξια επιφωνημάτων και περισσότερο ανταγωνιστική, εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες αλληλεπιδρούν αποτελεσματικότερα. Τι αποτελέσματα θα έχουν αυτές οι αλλαγές; Περισσότερα leads και αισίως περισσότερα έσοδα για εσάς. Η Action Digital σας παρουσιάζει μερικά σημεία «κλειδιά», τα οποία θα σας βοηθήσουν στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας το 2017:

Σιγουρευτείτε ότι η σελίδα σας είναι mobile friendly (Ανταποκρίσιμος Σχεδιασμός)

Στην εποχή μας οι άνθρωποι όλο και περισσότερο αναζητούν πληροφορίες «εν κινήσει» και οι μηχανές αναζήτησης της Google κατατάσσουν υψηλότερα τις mobile friendly ιστοσελίδες. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να έχετε μια ιστοσελίδα με τέτοια σχεδίαση η οποία να επιτρέπει την προσαρμογή σε διάφορα μεγέθη οθονών, χωρίς να απαιτείται κανένας συμβιβασμός στην ποιότητα της εικόνας, δίνοντας στους χρήστες μία ευχάριστη εμπειρία περιήγησης. 

Ανανεώστε τα γραφικά σας

Τα πάντα σχετίζονται με την επαφή με το κοινό σας και η εικόνα της ιστοσελίδας σας είναι εξαιρετικά σημαντική. Στις ημέρες μας, ο κόσμος αναζητά εικόνες, οι οποίες φαίνονται αυθεντικές, γεγονός το οποίο σημαίνει ότι αν αρκεστείτε μόνο στις «έτοιμες/αποθεματικές» εικόνες δεν θα τους δώσετε καμία νέα ώθηση. Δοκιμάστε νέες προοπτικές (για παράδειγμα εικόνες τραβηγμένες από drone), χρησιμοποιήστε φωτογραφίες που δείχνουν ωραίες σε πλήρη οθόνη, και φαίνονται ρεαλιστικές – οι επεξεργασμένες εικόνες δεν αποδίδουν καλύτερα από αυτές που δείχνουν αυθεντικές – συνεπώς, προσλάβετε έναν επαγγελματία φωτογράφο, αν αυτό είναι εφικτό. Επίσης, σκεφτείτε να ενσωματώσετε και εικονογραφήσεις, χρησιμοποιήστε μεγάλα και έντονα γράμματα και επιλέξτε προσεκτικά τη γραμματοσειρά (σκεφτείτε δημιουργικά και σιγουρευτείτε ότι δεν είναι ξεπερασμένη). Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, βεβαιωθείτε ότι όλα όσα χρησιμοποιείτε είναι απολύτως σχετικά και αντανακλούν επακριβώς τις δραστηριότητες της επιχείρησης σας, αφήνοντας την εικόνα να μιλήσει από μόνη της.

Οι αριθμοί μπορούν να πουν πολλά περισσότερα από τις λέξεις

Αν η εταιρεία σας προμηθεύει 300 καταστήματα σε όλη τη χώρα, αυτό θα πρέπει να εμφανίζεται ξεκάθαρα στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας. Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από μια μακροσκελή παράγραφο, στην οποία παρουσιάζεται το δίκτυο των επιχειρήσεων σας. Χρησιμοποιήστε τους αριθμούς εκείνους, οι οποίοι θα αναδείξουν το εμπορικό σήμα ή την εταιρεία σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο – πείστε το κοινό σας ότι έχετε την απαιτούμενη γνώση και εμπειρία. Αυτό δεν είναι πάντα εφικτό, ειδικά όταν η εταιρεία σας είναι σχετικά νέα στο χώρο, ωστόσο, ακόμα και τα στοιχεία ανάπτυξης της εταιρείας σας φαντάζουν μία εξίσου καλή επιλογή! 

Ανανεώστε το συνδυασμό χρωμάτων με χρωματική παλέτα σε έντονους ή απαλούς τόνους

Και όμως ισχύει! Η χρωματική παλέτα είναι τάση στις μέρες μας. Ενδιαφέρον αποτελεί, το γεγονός ότι οτιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο της μόδας και της εσωτερικής διακόσμησης συχνά αντανακλάται και στο διαδικτυακό χώρο. Απόλυτη τάση της εποχής είναι τα έντονα και φωτεινά χρώματα, εφόσον όμως αυτά τα χρώματα δεν ταιριάζουν με το εμπορικό σας σήμα, τα απαλά χρώματα είναι επίσης στη μόδα. Θα ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας και θα ξεχωρίσετε από το πλήθος. Εξίσου δημοφιλή είναι επικαλύψεις με χρώματα και οι εικόνες με την προσθήκη φίλτρου.

Αξιοποιήστε τη δύναμη της κινούμενης εικόνας

Δεν αποτελεί νέο το γεγονός ότι το βίντεο κυριαρχεί στο διαδίκτυο και όλοι γνωρίζουμε ότι μια κινούμενη εικόνα προσελκύει αμέσως τον χρήστη. Δυστυχώς, όμως, δεν χρησιμοποιούν όλοι βίντεο στις ιστοσελίδες τους και έτσι δεν επωφελούνται από τα πλεονεκτήματα που μπορεί να τους παρέχει, καθώς συνδυάζουν αφήγηση και μήνυμα. Χρησιμοποιώντας το βίντεο με τον σωστό τρόπο θα αφυπνίσετε όλες τις αισθήσεις και θα ενθαρρύνετε τους χρήστες να επιδιώξουν να μάθουν περισσότερα για το brand σας.

Ανανεώστε το περιεχόμενο σας

Οι χρήστες στις ημέρες μας δίνουν τη μικρότερη προσοχή από ποτέ. Έτσι πρέπει να τους πείτε περιεκτικά ποιοι είστε, τι κάνετε και τι μπορείτε να τους προσφέρετε με τον πιο απλό και αποτελεσματικό τρόπο. Ανανεώστε άμεσα τη στήλη «about us», περιορίζοντας το περιεχόμενο έτσι ώστε να γίνει ισχυρότερο. Στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι κάθε σελίδα μεταφέρει το σωστό μήνυμα, χρησιμοποιεί τη σωστή προτροπή για ενέργεια (CTAs) και τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο σας είναι βελτιστοποιημένο – SEO. Η Βελτιστοποίηση της Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζήτησης είναι το κλειδί για την επιτυχία!

Σκεφτείτε τη χρήση animation

Μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή των χρηστών για να τους μεταδώσετε σημαντικές λεπτομέρειες, καθώς τα animations μπορούν να καθοδηγήσουν τους χρήστες σε όλη την ιστοσελίδα ή σε διαφορετικές κατηγορίες. Αλλά μην το παρακάνετε και βεβαιωθείτε ότι η κίνηση δεν διαρκεί πάρα πολύ ή ότι δεν αποδεικνύεται αποπροσανατολιστική. 

Χρησιμοποιείστε το «Εφέ κύλισης Parallax»

Ενσωματώστε στη σελίδα σας το συναρπαστικό Εφέ κύλισης Parallax, μία νέα καλπάζουσα τάση, ειδικά στις σελίδες προορισμού (landing pages), το οποίο περιλαμβάνει την κίνηση του background με πιο αργό ρυθμό από το foreground, δίνοντας την αίσθηση 3D και κάνοντας την ιστοσελίδα να παίρνει ζωή, ενώ ο χρήστης κάνει scroll down τη σελίδα.

Ενσωματώστε ευδιάκριτα CTAs

Μόλις ο χρήστης επισκεφτεί την ιστοσελίδα, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να του τραβήξετε την προσοχή άμεσα έτσι ώστε να λάβετε ως ανταπόδοση περισσότερα leads. Αυτό που θέλετε είναι να τους δελεάσετε είτε να προχωρήσουν σε κάποια ενέργεια, είτε να υποβάλουν κάποιο αίτημα για μία υπηρεσία, είτε να αγοράσουν ένα προϊόν, είτε να εγγραφούν στο newsletter ή απλά να γνωρίσουν περισσότερο την εταιρεία σας. Αυτό που χρειάζεται είναι να κάνετε τα CTAs ορατά και εμφανή – και σας τονίζουμε ξανά, ότι η απλότητα είναι το κλειδί της επιτυχίας

Η Action Digital (www.actiondigitalagency.com) είναι Google Partner και μπορεί να σας στηρίξει έμπρακτα στη διαμόρφωση της ιστοσελίδας σας και ευρύτερα της σωστής digital στρατηγικής για την επίτευξη των στόχων σας.

*Ο Garen Meserlian είναι Head Developer στην Action Digital