Τουρισμός

Νέα βράβευση του τηλεφωνικού κέντρου αεροδρομίου Αθηνών


Νέα, σημαντική διάκριση, για ακόμα μια χρονιά, για το τηλεφωνικό κέντρο του αεροδρομίου Αθηνών. Βραβεύτηκε με το Ασημένιο Βραβείο, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2018», σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που καθημερινά προσφέρει η ομάδα της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του ΔΑΑ, απαντώντας σε χιλιάδες κλήσεις με ταχύτητα και εγκυρότητα.

Σχολιάζοντας τη νέα διάκριση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στο σκέλος της ικανοποίησης και της εξυπηρέτησης του κοινού, ο Διευθυντής Υπηρεσιών Αεροσταθμού, Γιώργος Ζερβούδης, είπε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι με το ασημένιο βραβείο που έλαβε το τηλεφωνικό κέντρο μας στο διαγωνισμό της Teleperformance CRM Grand Prix 2018. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στους ανθρώπους μας που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο εαυτό τους σε ιδιαίτερα απαιτητικές συνθήκες προκειμένου να ανταποκριθούν στις κλήσεις του επιβατικού κοινού, με ευγένεια, προθυμία και απόλυτο επαγγελματισμό.

Το τηλεφωνικό κέντρο του ΔΑΑ, που λειτουργεί σε 24ωρη βάση, έλαβε εντός του 2018 περισσότερες από 380.000 κλήσεις, ενώ, ταυτόχρονα, μέσω της επίσημης διεύθυνσης e-mail του αεροδρομίου, εξυπηρετήθηκαν ηλεκτρονικά 5.500 ερωτήματα.»

Στη φωτό, η ομάδα του τηλεφωνικού κέντρου με το βραβείο

Διαβαστε επισης