Με δύο νέα καταστήματα, εκ των οποίων το πρώτο εγκαινιάστηκε απόψε στην οδό Μητροπόλεως στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και το δεύτερο αναμένεται να λειτουργήσει τον Οκτώβριο στα βόρεια προάστια στην Αθήνα, απευθύνεται πλέον απευθείας στο καταναλωτικό κοινό της ηλεκτρικής ενέργειας η Protergia της Μυτιληναίος ΑΕ, που μετρά 110.000 παροχές σε σπίτια και καταστήματα.
Κατά τα αποψινά εγκαίνια στη Θεσσαλονίκη -που πραγματοποιήθηκαν παρουσία και του προέδρου του ομίλου, Ευάγγελου Μυτιληναίου- ο γενικός διευθυντής του Τομέα Ηλεκτρικής Ενέργειας της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ ΑΕ, Ντίνος Μπενρουμπής, υπενθύμισε ότι ο όμιλος έχει επενδύσει 1 δισ. ευρώ σε παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το 2008 έως σήμερα, είτε σε θερμική ενέργεια –φυσικό αέριο- είτε σε ΑΠΕ.
«Το βήμα όμως που κάναμε, για να προχωρήσουμε να δώσουμε παροχή ενέργειας σε σπίτια, σε μαγαζιά, ήταν πιο σημαντικό ακόμα και από τις μεγάλες επενδύσεις μας. Είμαστε εδώ, μπορούμε να στηρίξουμε τον Ελληνα καταναλωτή, γιατί περάσαμε από όλα τα στάδια πριν να φτάσουμε εδώ. Παράξαμε πολλά χρόνια, δουλέψαμε πολλά χρόνια με μεγάλους βιομηχανικούς καταναλωτές και φτάσαμε να μπούμε σαν δεύτερο βήμα σε 110.000 πλέον σπίτια και μαγαζιά. Είναι λίγα. ΄Ολα τα μαγαζιά και τα σπίτια είναι 7 εκατ. Αλλά έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και το καταλαβαίνουμε. Θα παλέψουμε και θα το κάνουμε» τόνισε.
Σύμφωνα με τον κ.Μπενρουμπή, ο όμιλος έχει το πλεονέκτημα ότι είναι αυτή τη στιγμή ο φθηνότερος παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας. «Εχουμε πολύ ισχυρά όπλα στα χέρια μας. Είμαστε πολύ εξαπλωμένοι στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, που είναι το μέλλον κι έχουμε δικό μας φυσικό αέριο. Είμαστε οι ίδιοι εισαγωγείς φυσικού αερίου, άρα έχουμε συγκριτικό πλεονέκτημα, σε σχέση με οποιονδήποτε άλλο πουλάει φυσικό αέριο στην ελληνική αγορά και πραγματικά, το ότι φτάσαμε πλέον να ανοίξουμε ένα μαγαζί στη Θεσσαλονίκη και οσονούπω ένα δεύτερο στην Αθήνα είναι γιατί φτάσαμε πια να πλησιάσουμε κοντά στον καταναλωτή, να μας βλέπει εκεί που περπατάει» είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό η εταιρεία αποκτά «μεγαλύτερο visibility» στην κοινωνία και άρα και ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη.
Για αυτό άλλωστε, πρόσθεσε, «το σκεφτήκαμε πάρα πολύ καλά το να ανοίξουμε μαγαζιά. Και το κάναμε. Και τι σημαίνει αυτό; Οτι είμαστε εδώ για να μείνουμε, για να διευρύνουμε την παρουσία μας και στο ρεύμα και στο φυσικό αέριο, αλλά είμαστε εδώ για να φέρουμε και πολλά άλλα πράγματα στον καταναλωτή, πάρα πολύ σύντομα» . Ερωτηθείς από δημοσιογράφους τι περιλαμβάνει ο νέος αυτός σχεδιασμός της εταιρείας, ο ίδιος δεν θέλησε να επεκταθεί σε περισσότερες λεπτομέρειες. Σημειώνεται ότι η εταιρεία συμμετέχει με περίπτερο και στην 83η Διεθνή ‘Εκθεση Θεσσαλονίκης.