Ναυάγησε η ιδιωτικοποίησε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς καμία από τις τρεις εταιρείες (η γαλλική SNCF, η ρωσική RZD και η ρουμανική GFR) που είχαν περάσει στο τελικό στάδιο δεν υπέβαλε δεσμευτική προσφορά. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να προχωρήσει σε επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού την ερχόμενη εβδομάδα.
Στόχος της επαναπροκήρυξης είναι να μπουν στο παιχνίδι νέοι παίκτες - το ΤΑΙΠΕΔ έχει την ελπίδα πως θα εμφανιστούν Κινέζοι (η Cosco ποτέ δεν έκρυψε το ενδιαφέρον της) και οι Αμερικανοί της Watco – αλλά και να ενταχθούν ίσως και άλλα περιουσιακά στοιχεία που θα κάνουν πιο ελκυστική την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Για παράδειγμα ο προτιμητέος επενδυτής θα μπορούσε να αναλάβει και τη συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής, κάτι που σήμερα δεν διαθέτει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά μια άλλη θυγατρική του ομίλου, η ΕΡΓΟΣΕ.
Παράλληλα η ιδιωτικοποίηση επείγει καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή απειλεί πως σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία πρέπει να επιστρέψει «παράνομες κρατικές ενισχύσεις» 750.000.000 ευρώ, εφόσον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ παραμείνει στο Δημόσιο, οπότε η επαναπροκύρηξη του διαγωνισμού αποτελεί μονόδρομο,