Ενέργεια

Να διπλασιάσει το πελατολόγιο της στοχεύει η Watt & Volt


Να διευρύνει την παρουσία της στην προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου επιδιώκει η Watt & Volt μια ελληνική εταιρεία που έλαβε "σάρκα και οστά" τα χρόνια της κρίσης, το 2011. Βάσει των σχεδίων της, στόχος είναι ο διπλασιασμός του πελατολογίου (οικιακοί και επαγγελματικοί λογαριασμοί) από τους 50.000 που ήδη κατέχει. Μέσα στη χρονιά πρόκειται να ανοίξει 20 καταστήματα ανά την Ελλάδα τα οποία θα προστεθούν στα 10 που ήδη λειτουργούν.

Όπως εξήγησε, μεταξύ άλλων, σε σχετική συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Αναστάσιος Παπαναγιώτου η εταιρεία αποτελείται από μια ισχυρή ομάδα - που δεν βασίζεται σε outsourcing - 200 ατόμων και 300 συνεργατών σε όλη την επικράτεια. 

Τα πρώτα καταστήματα, άλλωστε, στην περιφέρεια άνοιξαν από συνεργάτες της, είτε με μιας μορφής franschise (χωρίς royalties) είτε ως shop in shop. Για την ώρα, υπάρχουν 2 στη Θεσσαλονίκη, στις Σέρρες, στη Βέροια, στη Λάρισα, στα Τρίκαλα, στη Χαλκίδα, στη Πάτρα και τα Ιωάννινα. Αύριο η εταιρεία εγκαινιάζει το πρώτο κατάστημα της στην Αττική, στην περιοχή του Αμαρουσίου. Στα υπό κατασκευή καταστήματα συγκαταλέγονται περιοχές όπως η Κομοτηνή, η Ξάνθη, η Αλεξανδρούπολη και η Νίκαια στην Αττική.

Σύμφωνα με την διοίκηση η εταιρεία παρουσιάζει κέρδη την τελευταία τριετία ενώ έχει μηδενικό δανεισμό. Με γνώμονα την επέκταση των δραστηριοτήτων της σε πολλαπλούς τομείς επιχειρηματικής ανάπτυξης ο όμιλος διαθέτει επίσης θυγατρικές σε Βουλγαρία και Σερβία

Το 2014 ιδρύθηκε η WATT+VOLT Bulgaria EOOD, η οποία κατέχει άδεια εμπορίας και προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας σε τελικούς καταναλωτές στην αγορά ενέργειας της Βουλγαρίας, καθώς και άδεια balancing ενεργειακού προφίλ τελικών καταναλωτών.

Το 2015 ιδρύθηκε η WATT AND VOLT DOO Beograd. Η WATT AND VOLT DOO Beograd κατέχει Άδεια Εμπορίας Ηλεκτρικής Ενέργειας στη Σερβία και δραστηριοποιείται στο διασυνοριακό εμπόριο. 

Τέλος, η ENERGY SERVICES COMPANY (ESC) είναι εταιρεία παροχής Ενεργειακών Υπηρεσιών, με σκοπό την υλοποίηση λύσεων που επιτρέπουν στους καταναλωτές (οικιακούς και επιχειρήσεις) να παρακολουθούν και να επεμβαίνουν στην κατανάλωση της ηλεκτρικής τους ενέργειας και αποσκοπούν παράλληλα στην ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων.

Σκεπτικισμός για το άνοιγμα της αγοράς

Τρεις είναι οι βασικές αιτίες σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας που αποτελούν "αγκάθια" για το άνοιγμα της αγοράς. Αρχικά η έκπτωση 15% που παρέχει η ΔΕΗ στους συνεπείς πελάτες, οι ρευματοκλοπές και ο ελλειπής έλεγχος για την αντιμετώπιση του φαινομένου όπως και τα ρυθμιστικά μέτρα όπως αυτά για την αποζημίωση διαθεσιμότητας ισχύος και την ενίσχυση των ανανεώσιμων πηγών που επιβαρύνουν τους προμηθευτές. 

Μάλιστα, συζητήσεις για πιθανές συνεργασίες - συγχωνεύσεις στον κλάδο γίνονται πάντα μεταξύ των εναλλακτικών προμηθευτών αλλά είναι πολύ νωρίς για μια τέτοια εξέλιξη, σύμφωνα με τον κ. Παπαναγιώτου.

Σκεπτικισμός υπάρχει και για τις δημοπρασίες λιγνιτικής και υδροηλεκτρικής παραγωγής της ΔΕΗ (ΝΟΜΕ) καθώς όπως επεσήμανε πρέπει να διασφαλιστεί πως οι ποσότητες ενέργειας που διατίθεται μέσω αυτών θα καταλήγουν στην εγχώρια αγορά και όχι να γίνονται εξαγωγές.

Με όχημα την ψηφιακή καινοτομία

Ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και τις συνδυαστικές λύσεις δίνει η εταιρεία με επόκεντρο το IoT και τις υπηρεσίες για ένα «Έξυπνο Σπίτι». Όπως εξήγησε από την πλευρά της, η κα Αντιγόνη Παγουλάτου, διευθύντρια μάρκετινγκ της Watt & Volt, προτεραιότητα είναι πάντα η μέγιστη ικανοποίηση του καταναλωτή και η παροχή καινοτόμων υπηρεσιών, οι οποίες συμβάλλουν στην ορθολογική χρήση και στην εξοικονόμηση ενέργειας. Υπό αυτό το πρίσμα στο επίκεντρο βρίσκονται υπηρεσίες όπως η smartwatt η οποία μετατρέπει ένα απλό σπίτι σε «έξυπνο», καθώς και η πλατφόρμα WATT+VOLT Energy Analytics της υπηρεσίας Smart Energy που επιτρέπει σε επιχειρήσεις και οργανισμούς να εντοπίζουν τη σπατάλη ενέργειας και να εξοικονομούν πόρους, μειώνοντας το ενεργειακό τους αποτύπωμα.