Σε προσφορές και χαμηλές τιμές επενδύουν σταθερά τα My market, σε συνεργασία με τους προμηθευτές τους, στηρίζοντας τους καταναλωτές, σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, για το πρώτο εξάμηνο του 2024, το 48% των πωλήσεων της αλυσίδας αντιστοιχεί σε αγορές προϊόντων που βρίσκονταν σε καθεστώς προσφοράς ή μειωμένης τιμής. «Το ποσοστό αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο έναντι του μέσου όρου της αγοράς, σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία της Nielsen, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι οι καταναλωτές, για να καλύψουν τις καθημερινές τους ανάγκες, αναζητούν χαμηλές και συμφέρουσες τιμές και τις βρίσκουν στα My market» σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
Επίσης, υπογραμμίζεται ότι «το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι η μείωση, κατά μέσο όρο, 13% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2024 από τις εκάστοτε αρχικές τιμές ραφιού. Τους τελευταίους μήνες του 2024 έχει επιτευχθεί αρνητικό πρόσημο στον εσωτερικό πληθωρισμό της αλυσίδας, με τον Ιούνιο να αγγίζει σχεδόν το -2%, γεγονός που οφείλεται στην εντατική προσπάθεια & φροντίδα της εταιρείας, σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για να προσφέρει καθημερινά σε χαμηλές τιμές προϊόντα βασικών αναγκών του νοικοκυριού, συνεισφέροντας σημαντικά από την κερδοφορία της στην τελική ανταγωνιστική τιμή».