Πολιτική

MWC 2016: Η Alcatel Onetouch γίνεται Alcatel


Με τις επαγγελματικές της δραστηριότητες να αυξάνονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες και αγορές, η ALCATEL ένιωσε ότι ήρθε η κατάλληλη στιγμή να ανανεώσει το λογότυπό της. Σε αρμονία με την αυξανόμενη επιτυχία της με τους millennials και τη γενιά Z, η ALCATEL βελτιώνει το όνομά της, απλοποιώντας το μήνυμά της και τελειοποιώντας τις συσκευές της.

Η ALCATEL παρουσίασε τα πρώτα κινητά τηλέφωνα με το όνομα Alcatel το 1993. Το ONETOUCH εισήχθη αρχικά ως επωνυμία προϊόντος με την κυκλοφορία του ONETOUCH Easy το 1997. Τα δύο ονόματα συνδυάστηκαν το 2011 για να δημιουργήσουν μια ενιαία επωνυμία. Σήμερα η ALCATEL επιστρέφει στο αρχικό της όνομα "alcatel", αλλά με ένα καθαρό και μοντέρνο στυλ.

Το νέο λογότυπο της εταιρείας σχεδιάστηκε ώστε να έχει καλύτερη απήχηση στους millennial πελάτες, με ένα απλό, προσωπικό, αυθεντικό και διασκεδαστικό στυλ που να απευθύνεται σε αυτούς. Το συννεφάκι κειμένου στον κεντρικό χαρακτήρα "a" συμβολίζει την ισχυρή πεποίθηση της εταιρείας να ανταποκρίνεται στους πελάτες της και να εκδημοκρατίζει τις καινοτομίες που έχουν νόημα για αυτούς. 

Συσκευές και marketing με εστίαση στον χρήστη
Με την αποκάλυψη του νέου λογότυπου, η ALCATEL επισημαίνει τη δέσμευσή της με τους millennials, οι οποίοι προσδοκούν από τις εταιρείες όλο και περισσότερα. Η ALCATEL προσπαθεί να προσφέρει τις λειτουργίες και την τεχνολογία που έχουν ανάγκη οι πελάτες της, ενώ ταυτόχρονα εκπλήσσει τους χρήστες της με νέες εμπειρίες.

Με στόχο τους εφήβους, τους φοιτητές και τους νεαρούς ενήλικες, συμπεριλαμβανομένων των νέων επαγγελματιών και των νέων γονιών, η νέα σειρά της εταιρείας, η οποία παρουσιάζεται αυτή τη στιγμή στο Mobile World Congress, προσφέρει ένα φάσμα επιλογών ειδικά γι’ αυτό το κοινό, συμπεριλαμβανομένης της πρωτοποριακής εμπειρίας της εικονικής πραγματικότητας, του DJ mix software, καθώς και των ενισχυμένων ηχοσυστημάτων.

•    IDOL 4 series: Η ναυαρχίδα της ALCATEL μεγιστοποιεί την εμπειρία του χρήστη μέσω του Boom Key, το οποίο βελτιώνει τη λήψη φωτογραφιών, την ακρόαση μουσικής, το παιχνίδι και παρέχει ένα συναρπαστικό πρώτο βήμα προς την εικονική πραγματικότητα.
•    POP 4 series: Σχεδιασμένο για τους POPular νέους, η νέα σειρά POP έχει λεπτή εμφάνιση, full lamination οθόνη για καλύτερη χρωματική απόδοση, κάμερα ποιότητας (με μπροστινό φλας) για ομαδικές και νυχτερινές σέλφι, σύνδεση 4G για γρήγορο σερφάρισμα και δυνατή μπαταρία για μεγαλύτερη διάρκεια στην ακρόαση μουσικής.
•    PIXI 4 series: Η νέα σειρά PIXI είναι το κλειδί για έναν φωτεινότερο κόσμο. Με στόχο τους αρχάριους χρήστες smartphone, προσφέρει μια συνολική και αξιόπιστη εμπειρία χρήστη.
•    PLUS 10: Η πρώτη συσκευή Windows της εταιρείας με σύνδεση 2-in-1 προσφέρει ασυναγώνιστη αποδοτικότητα εν κινήσει.

Σε διασκεδάζει αλλά σε υπολογίζει κιόλας
«Οι millennials θέλουν να περνάνε καλά, αλλά θέλουν οι εμπειρίες τους να έχουν νόημα και να είναι αυθεντικές», είπε ο Dan Dery, ο Chief Marketing Officer της ALCATEL. «Καθώς τόσο η ποιότητα όσο και η τιμή είναι σημαντικές για τους millennials, πιστεύουμε ότι η ALCATEL, που έχει στο DNA  της να κάνει την καινοτομία προσβάσιμη σε όλους, βρίσκεται σε απόλυτη εναρμόνιση με τις ανάγκες τους».