Πολιτική

Μοbile Apps Panorama: Η δύναμη του mobile στην πράξη


 Στην κατάμεστη αίθουσα του Αμφιθεάτρου Maroussi Plaza παρουσιάστηκαν την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου ορισμένα από τα κορυφαία mobile applications της ελληνικής αγοράς, στο πλαίσιο του πρώτου Mobile Apps Panorama που διοργάνωσε το Marketing Week.

Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν καινοτόμες και αποτελεσματικές mobile εφαρμογές σημαντικών διαφημιζόμενων, όπως είναι οι Frink, Nobacco, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Εθνική Τράπεζα (2 cases), Tripsta, ACS courier, Εθνική Ασφαλιστική, Eurobank (2 cases), Schneider Electric, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Goody’s, Census, Unisystems, Chillbox, AB Bασιλόπουλος, Paloservices, LEO-Pharma Hellas, Ευρώπη Ασφαλιστική, ΟΠΑΠ, Εθνική Πινακοθήκη, ΔΑΕΜ (το λανσάρισμα της εφαρμογής έγινε την ίδια μέρα που παρουσιάστηκε στο συνέδριο), Δ. Μασούτης ΑΕ, ΑΧΑ Ασφαλιστική, Vivechrom, Interamerican, Nannuka, Doggo. Ορισμένα από τα σημαντικότερα συμπεράσματα που προέκυψαν μέσα από τις παρουσιάσεις είναι τα εξής:
1.    Η εξοικείωση των ελλήνων χρηστών με τα mobile apps είναι πολύ μεγαλύτερη του αναμενόμενου.
2.    Η δημιουργικότητα στα mobile apps είναι υψηλού επιπέδου, ωστόσο έχει ακόμα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης.
3.    Θα άλλαζαν πολλά πράγματα στην καθημερινότητα των πολιτών εάν οι mobile εφαρμογές περνούσαν και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
4.    Θεσμικά, η δύναμη του mobile επιχειρείν αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο, γι’ αυτό άλλωστε και η Ε.Ε. έχει θεσπίσει πληθώρα προγραμμάτων ενίσχυσης.
5.    Στο top-5 των mobile εφαρμογών στη χώρα μας είναι κατά σειρά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα παιχνίδια, μουσική/βίντεο, η ενημέρωση, αλλά και η διασκέδαση.
6.    Δεν υπάρχει περιορισμός στη χρήση του mobile. Όλοι οι επιχειρηματικοί κλάδοι μπορούν να το αξιοποιήσουν και να δημιουργήσουν υπεραξία.
7.    Υπάρχουν ακόμα ανοικτά ζητήματα σε θέματα ασφάλειας και προσωπικών δεδομένων, τα οποία ωστόσο έχουν εντοπιστεί και συζητούνται ήδη λύσεις, ενώ κάποιες εταιρείες τις έχουν ήδη έτοιμες.
8.    Η πληθώρα και η χρησιμότητα των  υπηρεσιών που προσφέρουν τα mobile apps δεν σημαίνουν ταυτόχρονα ότι τα τελευταία είναι και πολύπλοκα ή δύσχρηστα.
9.    Η δημιουργία εκατομμυρίων data καθημερινά από τους χρήστες, οδηγεί τους marketers σε μια περισσότερο data driven στρατηγική και εδώ οι προκλήσεις για τους τελευταίους είναι πολλές και σύνθετες.

Την τιμητική τους υποστήριξη έδωσαν στο Mobile Apps Panorama οι GRECA, EIM (ΕΕΔΕ), IAB Hellas, Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδας (ΣEKEE), καθώς και η Ένωση Μηχανικών Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΕΜπΠΕΕ). Χορηγοί του συνεδρίου ήταν η Census και η Unisystems, ενώ υποστηρικτής ήταν το Palo News Digest.