«Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις του κέντρου και θα δώσει προστιθέμενη αξία στα εμπορικά καταστήματα και γενικότερα στο εμπόριο, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος, απαντώντας σε ερώτηση για το σχέδιο πεζοδρόμησης του κέντρου της πρωτεύουσας που παρουσίασε ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και το κατά πόσον αυτό θα επηρεάσει τις επιχειρήσεις του κέντρου της Αθήνας.
Ο ίδιος δήλωσε: «Αναμφίβολα, κάθε παρέμβαση που προσθέτει ζωτικούς χώρους για την κυκλοφορία των πολιτών - καταναλωτών διαχρονικά έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει την καταναλωτική κίνηση και αποβαίνει προς όφελος των επιχειρήσεων που μπορούν να λειτουργούν σε ένα περιβάλλον με κανόνες, καθαρό και μακριά από την κυκλοφοριακή συμφόρηση και την ηχορύπανση.
«Ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» όπως τον αποκαλεί το σχέδιο του δημάρχου Αθηναίων, θεωρώ ότι θα ωφελήσει τις επιχειρήσεις του κέντρου και θα δώσει προστιθέμενη αξία στα εμπορικά καταστήματα και γενικότερα στο εμπόριο.
Είναι τελείως διαφορετικό να μπορεί ο καταναλωτής να απολαμβάνει πεζή τη διαδρομή και κατά συνέπεια και τις αγορές του, από το να αντιμετωπίζει κυκλοφοριακό κομφούζιο και γενικότερα δυσκολίες στη μετακίνησή του.
Εμείς, ως επιχειρηματίες, επιδιώκουμε πάντα να προσελκύσουμε τον πολίτη - καταναλωτή στο κέντρο της πόλης και θέλουμε να το μετατρέψουμε σε προορισμό των καταναλωτών και όχι σε ένα απλό πέρασμα. Οι επιχειρήσεις χρειάζεται να λειτουργούν και να δραστηριοποιούνται σε σημεία αναφοράς και όχι σε δρόμους που απλά χρησιμοποιούνται.
Οι προτεινόμενες παρεμβάσεις μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά στην τόνωση της επιχειρηματικότητας στο κέντρο της πρωτεύουσας, ιδιαίτερα αυτήν την περίοδο, μετά από το διπλό χτύπημα που δέχτηκε η χώρα, τόσο από τα προηγούμενα χρόνια του μνημονίου, όσο και από την πρόσφατη πανδημία.
Εν κατακλείδι, οι ήπιες μορφές κυκλοφορίας, η εύκολη πρόσβαση, η άνετη μετακίνηση μπορούν να δημιουργήσουν έναν νέο κύκλο κέρδους για όλους, επιχειρηματίες, δημότες, επισκέπτες και καταναλωτές.
Ευελπιστούμε σε αγαστή συνεργασία μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, το έργο να υλοποιηθεί μέσα στα χρονοδιαγράμματα που προβλέπονται και επί τη βάση της μελέτης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, να ελαχιστοποιηθούν και να επιλυθούν τα όποια κυκλοφοριακά προβλήματα προκύψουν».