"Σε στιγμές πρωτόγνωρες για όλους μας, στην ΑΒ φροντίζουμε αυτούς που αγαπάμε, τους 2,5 εκατ. πελάτες μας, με επιπλέον ενέργειες για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού (COVID-19)", όπως υπογραμμίζει, σε ανακοίνωση της, η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Συγκεκριμένα, τονίζεται πως "προχωράμε στην ηλεκτρονική καταγραφή εισερχομένων και εξερχομένων πελατών σε 282 καταστήματα του δικτύου μας για την τήρηση της ενδεδειγμένης αναλογίας ενός ατόμου ανά 15 τ.μ, καθώς και την αποφυγή οποιασδήποτε σωματικής επαφής. Με φροντίδα για τις ευαίσθητες ομάδες, η τήρηση προτεραιότητας, που εφαρμόσαμε από την πρώτη στιγμή για άτομα άνω των 65 ετών, ΑΜΕΑ, εγκυμονούσες, νοσηλευτικό προσωπικό και αστυνομικούς, συνεχίζει να ισχύει.
Επιπλέον, ενισχύουμε περαιτέρω την ασφάλεια των συναλλαγών στα ταμεία μας, με την τοποθέτηση προστατευτικού plexiglass σε όλα τα καταστήματα του δικτύου μας. Με αυτόν τον τρόπο, είμαστε “όλοι μαζί”, κι ας κρατάμε τις αποστάσεις!
Στην ΑΒ, δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να φροντίζουμε τους πελάτες μας που μας εμπιστεύονται καθημερινά, και που, σήμερα, μας έχουν μεγαλύτερη ανάγκη για να νιώθουν ασφαλείς και να βρίσκουν όλα όσα χρειάζονται. Σε κάθε γειτονιά. Για κάθε οικογένεια. Για κάθε συμπολίτη μας", καταλήγει η ανακοίνωση.