Η ΕΔΑ ΘΕΣΣ έλαβε, από την πρώτη στιγμή, προληπτικά μέτρα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19 και την προστασία των εργαζομένων και των πολιτών, ενημερώνοντας έγκαιρα και σε κάθε βήμα εφαρμογής τους.
Συγκεκριμένα:
- Συγκροτήθηκε Ειδική Ομάδα Πρόληψης («Catenaccio») και δημιουργήθηκε γραμμή τηλεφωνικής υποστήριξης.
- Αποφασίστηκε ο περιορισμός των δραστηριοτήτων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, με εφαρμογή πολιτικών εξ αποστάσεως εργασίας.
- Τέθηκαν περιορισμοί ταξιδίων προς το εξωτερικό και αποφεύγονται οι μετακινήσεις στο εσωτερικό.
- Τηρούνται αυστηρά τα μέτρα προστασίας και οι οδηγίες του ΕΟΔΥ.
- Αποφεύγεται η συμμετοχή ή η οργάνωση συναντήσεων.
Λειτουργία Γραφείων Εξυπηρέτησης Καταναλωτών:
Συστήνεται στους πολίτες, για λόγους δικής τους προστασίας και διευκόλυνσης, να μην προσέρχονται στα Γραφεία Εξυπηρέτησης και να χρησιμοποιούν για την εξυπηρέτησή τους τις παρακάτω εναλλακτικές επιλογές:
- Την ηλεκτρονική διεύθυνση cust@edathess.gr, για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.ά.)
- Ειδικά οι Ευπαθείς ομάδες, εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα στην ηλεκτρονική Διεύθυνση req@edathess.gr, για υποβολή εγγράφων, ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.ά.)
- Το www.edathess.gr, για παροχή πληροφοριών, υποβολή αιτημάτων σύνδεσης, καταχώρηση ενδείξεων μετρητών, ενημέρωση για την εξέλιξη εργασιών κατασκευής, ηλεκτρονική υποβολή μελετών
- Τηλεφωνικά, το 11150 ή το 2310 584444, για υποβολή ερωτημάτων ή/και αιτημάτων (σύνδεσης, τροφοδότησης, παράτασης, διακοπής κ.ά.)
Για περιπτώσεις Άμεσης Επέμβασης στο Δίκτυο Διανομής, οι πολίτες μπορούν να καλούν το 10302, το οποίο λειτουργεί σε αδιάλειπτη, εικοσιτετράωρη βάση (24/7).